۱۸:۵۹ - دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳

با حضور مسئولان ادارات کل راه و شهرسازی و کار و رفاه اجتماعی استان؛

جلسه شورای مسکن شهرستان تشکیل شد

جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات پیمانکاران و تعاونی های مسکن شهرستان با حضور مسئولان ادارات کل راه و شهر سازی و کار و رفاه اجتماعی و اعضای شورای مسکن شهرستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ فرماندار شاهین شهر و میمه در جلسه شورای مسکن شهرستان ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در اتمام واحدهای مسکن مهر با رعایت کلیه ضوابط فنی و قانونی و تأمین تمام زیرساخت‌های مورد نیاز گفت: اشکالات و نواقص واحدهای مسکن مهر نیز باید سریعاً برطرف شود تا اعتماد متقاضیان نسبت به خدمت‌رسانی‌های انجام شده افزایش یابد.

علیرضا بصیری اضافه کرد: لازم است تمام دستگاه‌های شهرستان با تعامل و همکاری بیشتر در خدمت رسانی هر چه بهتر تلاش نمایند.

رئیس شورای مسکن شهرستان خطاب به تعاونی‌های مسکن‌ مهر متذکر شد: تعاونی‌ها موظف هستند نسبت به انجام تعهدات خود اقدام نمایند.

بررسی مسائل و مشکلات پیمانکاران و تعاونی ها در جهت تکمیل و اتمام پروژهای مسکن مهر، تعیین قیمت کارشناسی، ساخت و سازها و ساماندهی فضاهای آموزشی، ورزشی و بهداشتی- درمانی مسکن مهر و نهایتا مباحث مربوط به استانداردسازی، ایمنی و آتش نشانی از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای مسکن شهرستان مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورای مسکن قرار گرفت.

شایان ذکر است؛جلسه شورای مسکن شهرستان با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مسئولان ادارات کل راه و شهر سازی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، اعضای شورای مسکن، شهردار شاهین شهر، نمایندگان تعاونی ها و انجمن انبوه سازان و مسئولین دستگاههای اجرایی و خدماتی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

sm2

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.