۱۵:۳۰ - چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳

فرماندار شاهین شهر و میمه:

اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی نشانه عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است

بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، با صدور پیامی اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نادر پی توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)،فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در پیامی این اقدام توهین آمیز را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، جلوه ای دیگر از دشمنی عمیق و کینه توزی دشمنان اسلام و بنگاه های رسانه ای غرب را به تصویر کشید.

این حرکت ضد انسانی که معارض با اصول و قواعد پذیرفته شده اخلاقی در تمامی ادیان بشری است و ریشه در ذات پلید صهیونیسم بین المللی دارد، نشانگر اسلام هراسی و عجز توهین کنندگان در مقابله منطقی با اسلام است که نه تنها نتوانسته موجب تحقیر مسلمانان جهان گردد، بلکه بیش از پیش ابعاد فراگیر و جهان شمولی پیام های بی زنگار آئین پاک محمدی را نمایان می سازد.

بی شک این حرکت وقیحانه نه تنها به اسلام بلکه توهین به همه ادیان توحیدی است و دشمنان بدانند مسلمانان بیدار هستند و در مقابل این توطئه  دشمنان و در دفاع از دین مبین اسلام و اعتقادات دینی خود کوتاه نخواهند آمد و در مقابل مستکبران مقاومت خواهند کرد.

اینجانب در همصدایی با تمام مسلمین جهان به خصوص ملت مسلمان ایران، این اقدام شنیع را محکوم کرده و انزجار خود را از این حرکت مذبوحانه اعلام می نمایم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.