شاهین پرس

اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی نشانه عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است

کدخبر: 25168
۱ بهمن ۱۳۹۳ در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نادر پی توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)،فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در پیامی این اقدام توهین آمیز را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، جلوه ای دیگر از دشمنی عمیق و کینه توزی دشمنان اسلام و بنگاه های رسانه ای غرب را به تصویر کشید.

این حرکت ضد انسانی که معارض با اصول و قواعد پذیرفته شده اخلاقی در تمامی ادیان بشری است و ریشه در ذات پلید صهیونیسم بین المللی دارد، نشانگر اسلام هراسی و عجز توهین کنندگان در مقابله منطقی با اسلام است که نه تنها نتوانسته موجب تحقیر مسلمانان جهان گردد، بلکه بیش از پیش ابعاد فراگیر و جهان شمولی پیام های بی زنگار آئین پاک محمدی را نمایان می سازد.

بی شک این حرکت وقیحانه نه تنها به اسلام بلکه توهین به همه ادیان توحیدی است و دشمنان بدانند مسلمانان بیدار هستند و در مقابل این توطئه  دشمنان و در دفاع از دین مبین اسلام و اعتقادات دینی خود کوتاه نخواهند آمد و در مقابل مستکبران مقاومت خواهند کرد.

اینجانب در همصدایی با تمام مسلمین جهان به خصوص ملت مسلمان ایران، این اقدام شنیع را محکوم کرده و انزجار خود را از این حرکت مذبوحانه اعلام می نمایم