۱۹:۳۲ - شنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۳

افتتاحیه اولین برنامه طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت

به مناسبت هفته دولت مراسم افتتاحیه اولین برنامه طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با حضور مسئولین شهرستان در شهر گرگاب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناهمزمان با آغاز هفته دولت مراسم افتتاحیه اولین برنامه طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت با اجرای طرح پزشك خانواده در روستاها و شهرهای زیر بیست هزار نفر با حضور فرماندارشهرستان، نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی و مسئولین ادارات و اعضای شورای اسلامی وشهردار گرگاب، بخشدار و معتمدین محلی در مركز بهداشتی درمانی شهر گرگاب برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا دكتر پارسا مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم اهداف و كلیات طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و اجرای اولین برنامه در كلیه روستا ها و ۴ شهر زیر بیست هزار نفر شهرستان با استقرار پزشك خانواده جهت پوشش جمعیتی بالغ بر ۲۸۰۰۰ نفر را تبین نمودند . و خواستار پیگیری و جذب متخصصین بیشتر در راستای رضایتمندی مردم شهرستان گردید.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، سلامتی را یک از نعمتهای الهی دانست و افزود: خوشبختانه در دولت یازدهم به موضوع سلامت توجه ویژه‌ای شده است و با توجه به ضرورت آن، این برنامه در سال 93 کلید خورده است.

وی افزود:  امسال از محل افزایش حامل های انرژی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها، مبلغ 10 هزار میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته شده است و این موید تاکید و اهمیتی است که دولت یازدهم بر حوزه سلامت دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده بصورت پایلوت در شهرستان گفت: اجرای طرح نظام سلامت از مطالبات به حق مردم بود که در دولت یازدهم محقق شد و مجلس با درایت منابع مورد نیاز دولت را تامین کرد و خوشبختانه با همکاری دولت و مجلس این طرح در حال حاضر اجرایی شده است .

فرماندار در ادامه گفت: جهت ارائه خدمات مطلوب دراین حوزه باید زمینه برای مشارکت مراکز درمانی و بهداشتی خصوصی فراهم شود که برای حمایت از آن آمادگی لازم وجود دارد.

بازدید از قسمت های مختلف مرکز بهداشتی درمانی شهر گرگاب از جمله برنامه های دیگر  این مراسم بود.

 

beh gorgab2beh gorgab1

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.