۰۸:۰۰ - چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

درجلسه شورای اداری به مدیران شهرستان تاکید شد؛

جذب نیروهای بومی دردستگاه‌های اداری/اهتمام مدیران در رفع معضل بیکاری جوانان

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی، مدیران و روسای ادارات درسالن فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناحسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به جذب نیروهای غیر بومی در ادارات شهرستان خطاب به مدیران دستگاه ها ی دولتی و اداری شهرستان  جذب نیروهای بومی شهررا مورد تاکید قرار داد و افزود: خارج از عدالت است که به مردم در گرفتن مالیات سخت گرفته شود، باید تلاش شود در دوره رکود اقتصادی که در آن قرار داریم فشار بر زیر مجموعه ها کم شود.

وی به دیدار مقام معظم رهبری و اعضای هیات دولت در هفته دولت اشاره و نکات مورد تاکید رهبر انقلاب را یادآور و متذکر شد که همه مدیران و مسولان باید این موارد را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

حفظ روحیه انقلابی، جلب رضای خدا در انجام کارها،ارائه عملکرد به مردم، پرهیز از دو قطبی کردن جامعه، رعایت خطوط قرمزنظام خصوصا فتنه 88، شنیدن صدای واحد از دولت، تعدیل قیمتها و توجه به بخش کشاورزی و تکمیل مسکن مهر از جمله موارد مطرح شده نماینده مجلس به مدیران بود.

نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی رسیدگی و عملیاتی شدن صورتجلسات با دستگاه‌های مختلف و تکمیل پروژه های تملک اراضی را مورد تاکید مدیران دولتی قرار داد.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر وهفته دولت و دهه کرامت خطاب به مدیران دولتی خواستار حل و فصل مشکلات بین دستگاه های دولتی بدون ابطال و تضییع بیت المال شد.

بصیری در خصوص ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان بیان داشت: با توجه به وضعیت منطقه امسال باید تلاش کنیم و قدرت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشته و به رخ دشمنان بکشیم. در این راستا از جمله برنامه های شهرستان در هفته دفاع مقدس برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح خواهد بود که لازم است تمام دستگاههای شهرستان نسبت به برگزاری هر چه با شکوهتر آن و هفته دفاع مقدس اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار شهرستان در ادامه به موضوع بازگشایی مدارس  و شروع سال تحصیلی جدید طی هفته‌های آینده اشاره و از مدیران ومسئولان شهرستان خواست همکاری و تعامل لازم در جهت مرتفع شدن مسائل و مشکلات، خصوصا در مجتمع مسکن مهر داشته باشند تا خانواده های ساکن در این منطقه بتوانند بدون دغدغه و نگرانی نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.

برنامه ریزی دستگاههای شهرستان در جهت برگزاری کلاس های آموزشی  در راستای آگاهی بخشیدن به مردم در زمینه آثار وتبعات  منفی  مصرف مواد مخدر، تصمیم گیری در مورد اراضی ملی ومبارزه با سوءاستفاده کنندگان وزمین خواران، فراهم نمودن زمینه وبستر لازم برای سرمایه گذاری در جهت رونق اقتصادی و رفع معضل بیکاری جوانان شهرستان، رعایت شئونات اداری وتکریم ارباب رجوع، ارزیابی از عملکرد ادارات شهرستان، برگزاری ملاقات مردمی در روزهای دوشنبه در محل دفتر مدیران از جمله موارد مورد تاکید فرماندار شهرستان در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بود.

در پایان این جلسه از تلاش‌ و زحمات مهندس عاصمی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تقدیر و مجتبی راعی به این سمت معرفی  گردید.

 

shoraedari12

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.