۱۰:۱۰ - شنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۳

در پیام فرماندار شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته دولت؛

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت می باشد

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه طی پیامی ضمن تبریک این هفته به دولتمردان از زحمات آنان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نافرارسیدن هفته دولت که مزین به نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر است راگرامی داشته و چهارم شهریور ماه که مصادف با روز (کارمند) می باشد را به همه کارمندان متعهد وخدوم شهرستان شاهین شهر و میمه تبریک وشاد باش عرض می نمایم.

پیام فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت:

در این پیام آمده است: هفته دولت نمادی از وحدت مردم ودولت به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است و پیوستگی جاودانه یاد شهیدان رجایی وباهنر در واقع پاسداشت حماسه آفرینی دلاور مردانی است که با ایثار و گذشت وخدمت صادقانه به ملت، برگ زرینی در دفتر افتخارات میهن اسلامی به یادگار گذاشتند.مردانی که خدمت به محرومان و مستضعفان را به متاع دنیوی ترجیح داده و عمر شریف خویش را برای تداوم این راه مبارک تقدیم نمودند.

جای ذکر آنکه، از مهمترین وجوه تمایز دولت جمهوری اسلامی با دیگر دولت ها، برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است زیرا خدمت گزاران آن از میان مردم برخاسته و برای خدمت به امت اسلامی وارد عرصه شده اند و چنین فرصتی را مدال افتخاری بر سینه خود می دانند.

کارمندان دولت در طول یکسال گذشته درجای جای شهرستان شاهین شهر و میمه خدمات بی نظیری ارائه و نشان دادند آنچه در اسلام عزیز اصالت دارد فرهنگ مسئولیت شناسی ، مسئولیت پذیری و مبارزه با بی تفاوتی و بی هویتی است که بحمداله در تک تک کارکنان خدوم شهرستان تبلور دارد.

اینجانب بعنوان فرماندار شهرستان رجاء واثق دارم که در ادامه برنامه ریزی های صورت گرفته، گام های بلندی به سوی جامعه اسلامی برداشته خواهد شد و دستآوردهای ارزشی والایی را نصیب خواهیم برد. امیدوارم در پرتو رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و کوشش وممارست دولتمردان عزیز و همت کارکنان محترم دستگاه های اجرایی شهرستان ، استوارتر از هر زمان دیگری درجهت تعالی و پیشرفت گام برداریم. توفیق روز افزون همه خدمتگزاران به ملت را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.