۱۵:۰۵ - سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده های ایثارگران شاهین شهر

دکتر حسین نافیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، ضمن حضور در شهرستان شاهین شهر ومیمه با تعدادی از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که به دعوت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و به منظور بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران به شاهین شهر سفر کرده از سالن ورزشی ایثار بازدید و در جریان مشکلات امر ورزش جانبازان قرار گرفت.

حاجی ضمن تاکید برحل مشکلات اصلی ایثارگران، ورزش را عاملی مهم برای شادابی و سلامت جانبازان توصیف کرد ورسیدگی به این موضوع را خواستار شد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس نهم در ادامه این قشر عزیز را افرادی بی مدعا وقانع دانست و از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست با حضور در منزل تعدادی از ایثارگران ،به درد دل آنها توجه کند.

در این دیدار که با حضور بصیری فرماندار شهرستان، حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان حضور داشتند، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از حضور در بین ایثارگران وخانواده های معظم‌شان ابراز خرسندی کرد و مقام و منزلت ایثارگران وخانواده هایشان را بسیار با اهمیت و رفیع عنوان کرد.

دکتر نافیان افزود: این عزیزان حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند و بر ما مسوولین فرض است به وظیفه خود در قبال شهدای والا مقام و خانوادهایشان عمل نماییم.

وی افزود: همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران می کوشند علاوه بر اجرای برنامه هایی که در گذشته وجود داشته برنامه های جدیدی را برای گرامیداشت یاد شهدا و تکریم خانواده معظم آنها پیش بینی کنند، که نشست های ثابت و مستمر با ایثارگران و خانواده هایشان از جمله ی این برنامه ها است.

دکتر نافیان با بیان اینکه اگر همه امور به عهده ی بنیاد شهید و امور ایثارگران گذاشته شود امکان خدمات رسانی مطلوب وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم همه دستگاههای دولتی در چارچوب قانون بنیاد شهید و امور ایثارگران را در جهت خدمت رسانی بهتر به این قشر معظم یاری نمایید.

فرماندار شهرستان نیز طی این دیدارها ضمن اشاره به مقام عالی اخروی و دنیوی شهداء و ایثارگران بیان کرد: شهدا و ایثارگران از یک سو باشکوهترین جلوه های عزت و افتخار و شجاعت را ترسیم و از سوی دیگر برای مردم آسایش و امنیت به ارمغان آورده اند.

وی افزود: امیدواریم راه این عزیزان پر رهرو بماند و جامعه به خصوص قشر جوان بداند که علاوه بر اینکه باید از ثمره ی ایثارگری این عزیزان والامقام بهره مند شوند وظیفه ی تبعیت از راه و حفظ حرمت و حراست از آرمانهای شهداء و ایثارگران را هم بر عهده دارند.

فرماندار در پایان بر لزوم رسیدگی بیشتر دستگاههای ذی ربط در حل مشکلات این عزیزان تاکید نمود.

IMG_0442

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.