۱۹:۱۹ - دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳

فرماندار شهرستان:

وجود شهدای گمنام در شاهین شهر مایه برکت و افتخاری بزرگ برای مردم این شهر است

بصیری فرماندار شهرستان گفت: حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام نشانه پایبندی مردم به ارزشهای نظام و خون شهیدان است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به جایگاه والای شهید و شهادت اظهار کرد: آشنا کردن نسل جدید جامعه با دوران دفاع مقدس و تبیین حماسه آفرینی شهدا و ایثارگران به نسل های پس از جنگ به طور حتم توطئه دشمنان و بدخواهان نظام را نقش بر آب می کند و شهدا سند زنده این حماسه آفرینی ها هستند.

علیرضا بصیری حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام را نشانه پایبندی مردم به ارزشهای نظام و خون شهیدان دانست و افزود : وجود این دو شهید و دیگر شهدا مایه برکت و دمیده شدن بیشتر روح معنویت و افتخاری بزرگ و توفیق عظیم الهی برای مردم این شهر است.

وی خاطر نشان کرد: شهدا مایه همدلی و محبت بین آحاد جامعه هستند و مزار شهدا بنابر فرموده حضرت امام خمینی(ره) دارالشفاء برای تمام عارفان و دلسوختگان خواهد شد.

فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود افزود: همه ما وظیفه داریم با خلوص و جدّیت در کارها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زمینه استفاده مردم از سرچشمه ها و فیوضات معنوی را در کنار مزار شهدای گمنام فراهم نماییم.

فرماندار شهرستان در پایان از بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان، دستگاههای اجرایی شهرستان، دست اندرکاران برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر شهداء و عموم مردم شهید پرور تشکر و قدردانی نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.