۱۶:۲۶ - یکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳

رونمایی از کتاب مرجع شهدای شاهین شهر در همایش مشترک شهرداران استان

از کتاب مرجع شهدای شاهین شهر پس از رونمایی در مراسم یادواره شهدای شاهین شهر در همایش مشترک شهرداران و مدیران عامل سازمان شهرداری های استان نیز رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر در حاشیه برگزاری همایش مشترک شهرداران و مدیران عامل سازمان آتش نشانی شهرداری های استان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار شاهین نا در خصوص اهمیت و لزوم برگزاری همایش مشترک شهرداران اصفهان گفت: اولین همایش مشترک مدیران عامل و مدیران آتش نشانی شهرداری های استان اصفهان با هدف ایجادهماهنگی مدیریتی بین مدیران اجرایی هر شهر دراستان و مدیران آتش نشانی با برنامه ریزی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهرشاهین شهربرگزار شد.

ذاکری افزود: در این همایش ضمن تجلیل از مدیران آتش نشانی ها تلاش کردیم هم محوری و هماهنگی بین دو مدیر اجرایی و مدیر سازمان آتش نشانی های استان ایجاد کنیم.

شهردار شاهین شهر خاطر نشان کرد: این همایش با حضور106 نفر از شهرداران و 106 نفر از مدیران عامل و مدیران آتش نشانی های شهرداری های استان در دو بخش برگزارشد، که بخش اول همایش، جلسه مشترک مدیران آتش نشانی ها با بررسی مسائل و مشکلات آتش نشانی ها بود که هم گرایی و هم سویی بین مدیران سازمان آتش نشانی و شهرداری های استان را در پی داشت.

سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر دومین شهر استان در مقابله با اطفاء حریق و حوادث غیر مترقبه

از جمله برنامه های جنبی این همایش برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای شهرداری شاهین شهر درآتش نشانی و اطفاء حریق بود که دکتر ذاکری در این خصوص بیان داشت: در خصوص مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر دومین شهر بعد از اصفهان است و در مواجهه با اکثر حوادث رخ داده دراستان به عنوان پشتیبان و یا محوراصلی شرکت داشته است.

در بازدید مدیران و شهرداران استان ازنمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهرکه بسیار مورد توجه قرار گرفت، مدیران و شهرداران استان از توانمندی بالای سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهرآشنا شدند.

رونمایی از کتاب مرجع شهدای شاهین شهردر همایش مشترک شهرداران استان

در بخش دوم این همایش از کتاب شهدای شاهین شهر رونمایی شد که دکتر ذاکری در این خصوص گفت: شهرداری شاهین شهر به پاسداشت شهدای والامقام و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، درابتکاری جدید و تلاش یک ساله با جمع آوری تصاویر، وصایا، خاطرات و نکات جالب اززندگی شهدای شاهین شهراز خانواده های این شهدا اقدام به تدوین و چاپ کتاب شهدای شاهین شهر کرد.

که این کتاب به عنوان کتاب مرجع شهدای شاهین شهر می باشد پس از رونمایی در مراسم یادواره شهدای شاهین شهر در همایش مشترک شهرداران و مدیران عامل سازمان شهرداری های استان نیز رونمایی شد. که امیدواریم در سراسر استان این کار انجام شود.

در ادامه شهردار شاهین شهر خاطر نشان کرد که به زودی پس از چاپ این کتاب در تیراژ بالا در بین خانواده های شهدا مراکزعلمی ، آموزشی و فرهنگی ، سازمان ها و ارگان ها توزیع خواهد شد.

05shahrdaran18 05shahrdaran9

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.