۱۷:۰۵ - پنجشنبه ۰۶ شهریور ۱۳۹۳

با حضور معاون رئیس جمهور؛

بهره برداری ازپروژه‌های عمرانی و دعوت شهردار از مردم شاهین شهر

همزمان با هفته دولت و در ایام دهه کرامت، با حضور معاون رییس جمهور و استاندار اصفهان، 14 پروژه عمرانی شهرداری شاهین شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابا حضور حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون رییس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر زرگرپور استاندار اصفهان ، 14 پروژه عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و خدماتی شهرداری شاهین شهر با اعتباری بالغ بر یکهزار و 488 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت ، در سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر و در ایام خجسته و مبارک دهه کرامت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

دکتر علی اصغر ذاکری هرندی شهردار شاهین شهر در این خصوص گفت : با حمایت مدیران ارشد استان و شهرستان ، پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر ، تلاش مدیران شهرداری ، همدلی و سختکوشی کارکنان شهرداری ، مساعدت پیمانکاران و بردباری و شکیبایی شهروندان فهیم موفق شدیم در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت پروژه های نیمه تمام را حتی زودتر از موعد مقرر به پایان برسانیم تا مردم شهر بتوانند از این امکانات استفاده نمایند.

دکتر ذاکری ادامه داد : در این ایام پروژه های جدیدی نیز کلنگ زنی خواهد شد که با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته امیدواریم در زمان پیش بینی شده آماده گردند. وی تصریح کرد : از این پس در مناسبت های ملی و مذهبی شاهد بهره برداری و یا آغاز عملیات های عمرانی و خدماتی جدید در شاهین شهر خواهیم بود تا بتوانیم رضایت کامل شهروندان که مالکان اصلی شهر و امکانات موجود در آن هستند را حاصل نماییم .

شهردار شاهین شهر در پایان خواستار حضور آحاد مردم شاهین شهر در مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه ها شد و بیان کرد : چشم انتظار قدوم کلیه شهروندان و آماده ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش بینی شده آینده شهر می باشیم.

آیین گشایش و کلنگ زنی پروژه های عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و خدماتی شهرداری شاهین شهر روز شنبه هشتم شهریورماه جاری ساعت 21 در تالار شیخ بهایی برگزار خواهد شد.

 

همچنین بخوانید:

One Response to “بهره برداری ازپروژه‌های عمرانی و دعوت شهردار از مردم شاهین شهر”

  1. بهزادی گفت:

    شاهد افتتاح ساختمانی در نبش جنوبی میدان فاطمیه شاهین شهر بودیم 8 شهریور 93 اسمش را نگارستان شهرداری گذاشته اند . نگارستان یعنی چه ؟ و قرار است چه اتفاقات خوب فرهنگی آموزشی علمی اجتماعی و …در آن بیفتد و مردم نفعی از ان ببرند با این هزینه هایی که از محل پرداخت های مردم به شهرداری شده است ساخته شده زمانی میگفتند این عمارت قرار است یزرگترین کتابخانه استان و ختی کشور و شاید خاورمیانه باشد …حالا تابلو نگارستان شهرداری را دارد مگر هزینه آن از جیب شهردار یا شهرداری پرداخت شده که صفت مالکیتی و یا اضافه نسبیتی شهرداری را به ان چسبانده اند ..مگر قحط واژه و مفاخر علمی و ادبی و فرهنگی داریم … از این که بگذریم چه خاصیت عام المنفعتی دارد ؟ … در شهری که دبستانها و دبیرستانهایش استجاری است این ساختمان یک آپاندیس بیشتر نیست و نفع فیالمجلس آنرا پیمانکاران سازنده و دوستانشان برده اند چه دردی اغز خیل بیکاران و جوانان سرگردان و علاف و دم بخت را حل میکند و اطمینان دارم اینقدر که آفیس و محل کار شوراها و شهرداری ها میشود کتابخانه و نگارستان نمیشود … کار عمرانی خوب است اما کار تولیدی واجب است کار عمرانی اینقدر که رانت دارد و عده کمی برای یک مدتی مشغول میشوند خاضیت پایدار اشتغال و تولید مستمر را ندارد ….اگر بی راهه گفته ام توبه خدایا تو ببخش

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.