۲۰:۴۳ - یکشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۳

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در شاهین شهر؛

افتتاح همزمان چندین پروژه شهرداری در هفته دولت

در هشتمین روز از هفته دولت 14 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری شاهین شهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور و عضو تشخیص مصلحت نظام و دکتر رسول زرگرپور استاندار استان اصفهان افتتاح و کلنگ زنی شد .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابا حضورمعان پارلمانی رئیس جمهور همزمان چندین طرح فرهنگی ، ورزشی و خدماتی در شاهین شهر اصفهان به بهره برداری رسید.

این طرحها شامل کتابخانه مرکزی، فرهنگسرای گلدیس، 2 سالن ورزشی و نیز اضافه شدن 10 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی می باشد.که 336 میلیارد ریال برای اجرای  این طرحها هزینه شده است.عملیات احداث5 طرح فرهنگی و خدماتی ازجمله کمپینگ رفاهی مسافران، فرهنگسرا و میدان سمبلیک با 151 میلیارد ریال اعتبار نیز در شاهین شهر آغاز شد.

شهردار شاهین شهر: این پروژه ها پیشکش به شهروندان
علی اصغر ذاکری شهردار شاهین شهر در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به معاون رییس جمهور، استاندار اصفهان، مدیران ارشد استان و شهرستان و میهمانان اظهار داشت: شاهین شهر دومین شهر با سواد کشور متشکل از 16 قوم مختلف مصداق کامل ایران کوچک می باشد .
وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری سال 93 را با توکل به خدا و توجه به منویات مقام معظم رهبری در راه خدمت به شهروندان آغاز کرد و با دقت، حساسیت و سرعت پروژه های تعریف شده در دوره ی سوم شورای اسلامی شهر و شهرداری را پیگیری نمود و با مدیریت جهادی برخی از این پروژه ها را پیش از زمان تعریف شده به بهره برداری رساند.
دکتر ذاکری افتتاح هشت پروژه جدید فرهنگی، ورزشی، عمرانی و خدماتی را به شهروندان هدیه کرد و تاکید کرد: افتتاح این پروژه ها پایان راه نیست بلکه آغاز تلاش و کوشش بیشتر و تعریف پروژه ها و برنامه های جدید بر اساس نیاز و چشم انداز شهر و خواسته مردم است.
شهردار شاهین شهر حمایت استاندار و مدیران ارشد استان، امام جمعه شاهین شهر، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همراهی و قانون مداری شورای اسلامی ، همدلی معاونان و مدیران شهرداری مساعدت مشاورین و پیمانکاران و تلاش کارکنان شهرداری را مهم ترین عامل پیشرفت پروژه های شهرداری اعلام کرد .
دکتر ذاکری در پایان متعهد شد پروژه های کلنگ زنی شده را پیش از موعد مقرر به مردم تحویل دهد و از حجت الاسلام و المسلمین انصاری برای حضور در مراسم افتتاح این پروژه ها دعوت کرد.

رییس شورای اسلامی شهر: اجرای چنین پروژه هایی مصداق خدمت و احسان به خلق است.

حمیدرضا مقدسی رییس شورای اسلامی شهر در مورد فعالیت های شهرداری شاهین شهر گفت : شهرداری پروژه های مورد نیاز مردم و زیر ساخت های توسعه شهر را برای رفاه مردم اجرا می نماید و شایسته است دولت در اجرای پروژه های بزرگی همچون احداث متروی شاهین شهر- اصفهان و ترمیم و نوسازی شبکه فاضلاب شهری حمایت های لازم را داشته باشد.
وی یکی از راه های تعالی انسان را احسان به دیگران عنوان کرد و اجرای چنین پروژ هایی را مصداق خدمت و احسان به خلق دانست .
مقدسی در ادامه افزود:ثمره یکسال تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اینک در اختیار شهروندان قرار می گیرد که لحظه ای شیرین و به یاد ماندنی می باشد.
رییس شورای اسلامی از تدوین و تصویب اولین سند پنج ساله توسعه و چشم انداز شهر در شورای اسلامی شهر خبر داد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی:حمایت از پروژه های شهرداری از سوی دولت لازم است

حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان های  شاهین شهرو میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران این مراسم بود.حاجی با اشاره به افتتاح هشت پروژه و کلنگ زنی شش پروژه جدید با اعتباری بالغ بر یکهزار و 488 میلیارد ریال از سوی شهرداری شاهین شهر گفت : این اعتبار نزدیک به دوازده برابر بودجه عمرانی دولتی شهرستان است و این نشان از توانایی و اراده شهرداری شاهین شهردر خدمت به مردم است و دولت باید در این مسیر پشتیبان و حامی شهرداری باشد.

تامین آب برای توسعه فضای سبز شهری ، افزایش بودجه و توسعه فضاهای ورزشی و ورزشگاه های مورد نیاز شهرستان ، توسعه فضای آموزشی و توجه و حمایت از دو هزار و 400 واحد صنعتی مستقر در شهرستان از دیگر خواسته های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از معاون رییس جمهور بود.

امام جمعه شاهین شهر: وحدت نسئولان در این شهر مثال زدنی است 

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر در سخنانی کوتاه ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت : وحدت و همدلی مسوولان در این شهر مثال زدنی است به گونه ای که باعث کسب نتایج بسیار عالی در راه ایجاد رضایت شهروندان شده است .

امام جمعه شاهین شهر به فعالیت های فرهنگی شهرداری اشاره کرد و بیان کرد: شهرداری شاهین شهر علاوه بر فعالیت های عمرانی در بخش های مختلف فرهنگی با جدیت وارد شده است و اقدام های مثبتی انجام داده است .

معاون رئیس جمهورو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: شهرداری شاهین شهر بخشی از وظایف دولت را بر عهده گرفته است

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور در شاهین شهر را افتخاری برای خود عنوان کرد و ادامه داد : همدلی و همراهی امام جمعه شاهین شهر ، فرماندار شهرستان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شاهین شهر در راه خدمت رسانی به مردم و ایجاد رضایت مندی شهروندان نمایان و قابل تقدیر است .

معاون رییس جمهور افزود : از شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر که بخشی از وظایف دولت را برعهده گرفته اند قدردانی می کنم و خوشحالم که چنین مدیران شایسته و توانمندی در این شهر حضور دارند.
وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش از فعالیت های یک ساله دولت به مردم دانست و اظهار داشت : با حضور شما مردم در پای صندوق های رای حماسه سیاسی مورد نظر رهبری خلق گردید و دولت یازدهم با شعار اعتدال و هدف پرهیز از افراط و تفریط در کنار ایجاد نشاط و امید در راه توسعه و اعتلای ایران اسلامی به صحنه آمد تا چهره ای موفق از ایران اسلامی در عرصه جهانی به نمایش بگذارد.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری رفع مشکلات بیکاری ، کاهش نرخ تورم ، افزایش رشد اقتصادی ،‌ایجاد رفاه عمومی ، بهبود وضعیت بهداشت و سلامت عمومی ، حمایت از صنایع و بخش کشاورزی و بانک ها را از موارد مورد توجه دولت اعلام کرد و گفت : همت و همراهی مردم شرط موفقیت دولت است.

شایان ذکر است مجموعه فرهنگی – اداری نگارستان شهرداری ، فرهنگسرای گلدیس ، مجموعه ورزشی پوریای ولی، مجموعه ورزشی انقلاب، توسعه بلوار دانشجو، بهسازی و تعریض بلوار امام علی (ع) و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله پروژه های مورد افتتاح در شاهین شهر بود.

همچنین عملیات احداث کمپینگ شرقی شهر ، تکمیل بلوار شاهد حاجی آباد ، احداث ادامه بلوار شهید فهمیده ،‌احداث میدان سمبلیک با معماری اسلامی – ایرانی ، احداث فرهنگسرای خانواده از سوی شهرداری شاهین شهر آغاز گردید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.