شاهین پرس

افتتاح همزمان چندین پروژه شهرداری در هفته دولت

کدخبر: 16848
۹ شهریور ۱۳۹۳ در ساعت ۸:۴۳ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابا حضورمعان پارلمانی رئیس جمهور همزمان چندین طرح فرهنگی ، ورزشی و خدماتی در شاهین شهر اصفهان به بهره برداری رسید.

این طرحها شامل کتابخانه مرکزی، فرهنگسرای گلدیس، 2 سالن ورزشی و نیز اضافه شدن 10 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی می باشد.که 336 میلیارد ریال برای اجرای  این طرحها هزینه شده است.عملیات احداث5 طرح فرهنگی و خدماتی ازجمله کمپینگ رفاهی مسافران، فرهنگسرا و میدان سمبلیک با 151 میلیارد ریال اعتبار نیز در شاهین شهر آغاز شد.

شهردار شاهین شهر: این پروژه ها پیشکش به شهروندان
علی اصغر ذاکری شهردار شاهین شهر در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به معاون رییس جمهور، استاندار اصفهان، مدیران ارشد استان و شهرستان و میهمانان اظهار داشت: شاهین شهر دومین شهر با سواد کشور متشکل از 16 قوم مختلف مصداق کامل ایران کوچک می باشد .
وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری سال 93 را با توکل به خدا و توجه به منویات مقام معظم رهبری در راه خدمت به شهروندان آغاز کرد و با دقت، حساسیت و سرعت پروژه های تعریف شده در دوره ی سوم شورای اسلامی شهر و شهرداری را پیگیری نمود و با مدیریت جهادی برخی از این پروژه ها را پیش از زمان تعریف شده به بهره برداری رساند.
دکتر ذاکری افتتاح هشت پروژه جدید فرهنگی، ورزشی، عمرانی و خدماتی را به شهروندان هدیه کرد و تاکید کرد: افتتاح این پروژه ها پایان راه نیست بلکه آغاز تلاش و کوشش بیشتر و تعریف پروژه ها و برنامه های جدید بر اساس نیاز و چشم انداز شهر و خواسته مردم است.
شهردار شاهین شهر حمایت استاندار و مدیران ارشد استان، امام جمعه شاهین شهر، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همراهی و قانون مداری شورای اسلامی ، همدلی معاونان و مدیران شهرداری مساعدت مشاورین و پیمانکاران و تلاش کارکنان شهرداری را مهم ترین عامل پیشرفت پروژه های شهرداری اعلام کرد .
دکتر ذاکری در پایان متعهد شد پروژه های کلنگ زنی شده را پیش از موعد مقرر به مردم تحویل دهد و از حجت الاسلام و المسلمین انصاری برای حضور در مراسم افتتاح این پروژه ها دعوت کرد.

رییس شورای اسلامی شهر: اجرای چنین پروژه هایی مصداق خدمت و احسان به خلق است.

حمیدرضا مقدسی رییس شورای اسلامی شهر در مورد فعالیت های شهرداری شاهین شهر گفت : شهرداری پروژه های مورد نیاز مردم و زیر ساخت های توسعه شهر را برای رفاه مردم اجرا می نماید و شایسته است دولت در اجرای پروژه های بزرگی همچون احداث متروی شاهین شهر- اصفهان و ترمیم و نوسازی شبکه فاضلاب شهری حمایت های لازم را داشته باشد.
وی یکی از راه های تعالی انسان را احسان به دیگران عنوان کرد و اجرای چنین پروژ هایی را مصداق خدمت و احسان به خلق دانست .
مقدسی در ادامه افزود:ثمره یکسال تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اینک در اختیار شهروندان قرار می گیرد که لحظه ای شیرین و به یاد ماندنی می باشد.
رییس شورای اسلامی از تدوین و تصویب اولین سند پنج ساله توسعه و چشم انداز شهر در شورای اسلامی شهر خبر داد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی:حمایت از پروژه های شهرداری از سوی دولت لازم است

حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستان های  شاهین شهرو میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران این مراسم بود.حاجی با اشاره به افتتاح هشت پروژه و کلنگ زنی شش پروژه جدید با اعتباری بالغ بر یکهزار و 488 میلیارد ریال از سوی شهرداری شاهین شهر گفت : این اعتبار نزدیک به دوازده برابر بودجه عمرانی دولتی شهرستان است و این نشان از توانایی و اراده شهرداری شاهین شهردر خدمت به مردم است و دولت باید در این مسیر پشتیبان و حامی شهرداری باشد.

تامین آب برای توسعه فضای سبز شهری ، افزایش بودجه و توسعه فضاهای ورزشی و ورزشگاه های مورد نیاز شهرستان ، توسعه فضای آموزشی و توجه و حمایت از دو هزار و 400 واحد صنعتی مستقر در شهرستان از دیگر خواسته های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از معاون رییس جمهور بود.

امام جمعه شاهین شهر: وحدت نسئولان در این شهر مثال زدنی است 

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر در سخنانی کوتاه ضمن خوشامد گویی به حاضران گفت : وحدت و همدلی مسوولان در این شهر مثال زدنی است به گونه ای که باعث کسب نتایج بسیار عالی در راه ایجاد رضایت شهروندان شده است .

امام جمعه شاهین شهر به فعالیت های فرهنگی شهرداری اشاره کرد و بیان کرد: شهرداری شاهین شهر علاوه بر فعالیت های عمرانی در بخش های مختلف فرهنگی با جدیت وارد شده است و اقدام های مثبتی انجام داده است .

معاون رئیس جمهورو عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: شهرداری شاهین شهر بخشی از وظایف دولت را بر عهده گرفته است

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور در شاهین شهر را افتخاری برای خود عنوان کرد و ادامه داد : همدلی و همراهی امام جمعه شاهین شهر ، فرماندار شهرستان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شاهین شهر در راه خدمت رسانی به مردم و ایجاد رضایت مندی شهروندان نمایان و قابل تقدیر است .

معاون رییس جمهور افزود : از شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر که بخشی از وظایف دولت را برعهده گرفته اند قدردانی می کنم و خوشحالم که چنین مدیران شایسته و توانمندی در این شهر حضور دارند.
وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش از فعالیت های یک ساله دولت به مردم دانست و اظهار داشت : با حضور شما مردم در پای صندوق های رای حماسه سیاسی مورد نظر رهبری خلق گردید و دولت یازدهم با شعار اعتدال و هدف پرهیز از افراط و تفریط در کنار ایجاد نشاط و امید در راه توسعه و اعتلای ایران اسلامی به صحنه آمد تا چهره ای موفق از ایران اسلامی در عرصه جهانی به نمایش بگذارد.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری رفع مشکلات بیکاری ، کاهش نرخ تورم ، افزایش رشد اقتصادی ،‌ایجاد رفاه عمومی ، بهبود وضعیت بهداشت و سلامت عمومی ، حمایت از صنایع و بخش کشاورزی و بانک ها را از موارد مورد توجه دولت اعلام کرد و گفت : همت و همراهی مردم شرط موفقیت دولت است.

شایان ذکر است مجموعه فرهنگی – اداری نگارستان شهرداری ، فرهنگسرای گلدیس ، مجموعه ورزشی پوریای ولی، مجموعه ورزشی انقلاب، توسعه بلوار دانشجو، بهسازی و تعریض بلوار امام علی (ع) و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله پروژه های مورد افتتاح در شاهین شهر بود.

همچنین عملیات احداث کمپینگ شرقی شهر ، تکمیل بلوار شاهد حاجی آباد ، احداث ادامه بلوار شهید فهمیده ،‌احداث میدان سمبلیک با معماری اسلامی – ایرانی ، احداث فرهنگسرای خانواده از سوی شهرداری شاهین شهر آغاز گردید.