۰۹:۵۲ - دوشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۳

شهردار شاهین شهر در جمع اعضای شورای اسلامی شهر عنوان کرد :

از تمام حقوق شهروندان دفاع کرده ام 

شهردار شاهین شهر با حضور در میان اعضای شورای اسلامی شهر از نظارت شهرداری شاهین شهر بر فعالیت و گسترش شهرک های صنعتی در حریم شهر و توافق نهایی با بنیاد مستضعفان در راستای توسعه شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادکترعلی اصغر ذاکری هرندی شهردار شاهین شهر در این خصوص گفت : با طرح دعوی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر به مراجع ذیصلاح و مساعدت و پیگیری موضوع از سوی استانداری اصفهان در وزارت راه و شهرسازی ، نظارت و صدور مجوزهای قانونی برای گسترش فعالیت های واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی محمود آباد و حسین آباد که در حریم شاهین شهر قرار دارند بر عهده شهرداری شاهین شهر قرار گرفت.

شهردار شاهین شهر ادامه داد : شهرداری شاهین شهر با جدیت از رویه قانون گریزی و تخلف از قانون و گسترش بی برنامه ساخت و ساز در حریم شهر جلوگیری بعمل خواهد آورد.
وی بر حفظ استانداردهای لازم برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از انتشار آلاینده ها از سوی صنایع تاکید کرد و به رعایت صرفه جویی در مصرف منابع آب موجود در منطقه توصیه نمود.
دکتر ذاکری همچنین از توافق های حاصل شده میان شهرداری شاهین شهر و بنیاد مستضعفان خبر داد و بیان کرد : با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر در مدت زمان هفت ماه و با برگزاری جلسات متعدد و نشست های مختلف در کارگروه های تخصصی ، اختلاف های 32 ساله این دو نهاد برطرف شد.
شهردار شاهین شهر افزود : استفاده از زمین هایی که در اختیار بنیاد مستضعفان می باشد برای اجرای طرح های توسعه شهری مورد نیاز شهرداری بود که با توافق حاصل شده به صورت تهاتر مالکیت این زمین ها در اختیار شهرداری قرار گرفته است.
وی در پایان یادآور شد : حمیدرضا مقدسی رییس شورای اسلامی شهر از اقدام های صورت گرفته در شهرداری شاهین شهر قدردانی کرد و نتایج بدست آمده را سرمایه هایی پایدار برای شهر عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.