۱۰:۱۵ - یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲

حماسه نهم دی محصول حمایت مردم انقلابی از نهضت امام حسین(ع) بود

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه نهم دی محصول حمایت مردم انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی از نهضت عبدالله الحسین علیه السلام و عاشورا بود.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی روز گذشته در اجتماع مردم شاهین‌شهر به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با تبریک ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره و روز مادر و همچنین گرامیداشت سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و روز مقاومت به تبیین ابعاد فتنه سال ۸۸ و حماسه یوم‌الله نهم دی پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رویدادها و وقایع مهم تاریخی انقلاب از ابتدای پیروزی تاکنون، اظهار کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پنج انتخابات در کشور برگزار شد که بلافاصله بعد از برگزاری این انتخابات در سال ۱۳۵۸ انقلاب با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه شد.

وی با بیان اینکه یکی از آنها وقایع خیانت‌های گروهک تروریستی منافقین بود که قریب به ۲۰ هزار نفر را ترور و شهید کردند، افزود: این گروهک تروریستی هنوز هم با حمایت رژیم جعلی صهیونیستی و دولت جنایت‌کار آمریکا به اشکال مختلف در تلاش علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه هرچه ضربه در این ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب خورده‌ایم از منافقین و جریان نفوذ بوده است، خاطرنشان کرد: بیشترین خطر برای ما در حوزه جریان نفوذ است و یکی از این خطرات همین اختلاس‌ها و فسادهای چند هزارمیلیاردی است که شاهدش هستیم.

وی گفت: حتی بسیاری از انقلاب‌های پیامبران الهی را نفوذها و منافقین به سمت انحراف کشاندند و بیشترین ضربه را نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی خواص به‌ظاهر دلسوز و ولایت‌مدار و مردمی خورده است.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته بسیاری از خواص نفوذی داخلی و عوامل آنها در خارج از کشور در تلاش بودند که این اتفاقات را به سمت‌وسوی دیگری بکشانند که بتوانند به‌نظام ضربه بزنند؛ اما ملت بابصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی همانند ۹ دی ۸۸ بار دیگر توطئه‌های آنها را خنثی کردند، ادامه داد: نیروهای بسیج و سپاه و فراجا در اتفاقات سال گذشته حتی یک نفر را هم نکشتند و اجازه هم ندادند حیله و مکر دشمنان نیز به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه داستان آیت‌الله منتظری، میرحسین موسوی و کروبی هر کدام برای خود فتنه‌ای بودند، گفت: به‌هیچ‌عنوان ما خوشحال از این رویدادهای تلخ نیستیم؛ اما چه باید کرد که دشمن در تلاش برای ضربه‌زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برای دستیابی تفکر شیطانی به هر کاری دست می‌زند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه امروز مشاهده می‌کنیم افراد فتنه‌گری همچون میرحسین موسوی و کروبی دم از رفراندوم می‌زند درحالی‌که نتوانستند در سال ۸۸ مشارکت ۸۵ درصد و شکست را بپذیرند، افزود: حصر میرحسین و کروبی در اسفندماه ۱۳۸۹ اتفاق افتاد که کمترین مجازات این خواص بی‌بصیرت بود به‌خاطر انتشار یک دروغ بزرگ در آن زمان ولایت هم از آرای مردم دفاع مردم دفاع کرد و هم از تمامیت نظام مقدس جمهوری فتنه‌ها خواص درجه یک ایجاد می‌کنند و گرنه مردم عادی قدرت این کار را ندارند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در ۶ دی ۸۸ به مراسم عزاداری عبدالله الحسین جسارت کردند، گفت: ۹ دی محصول حمایت مردم انقلابی و بابصیرت ایران اسلامی از نهضت عبدالله الحسین علیه السلام و عاشورا بود.

انتهای خبر/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.