۲۱:۵۴ - یکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸

حجت الاسلام سالک:

طراحی 150 برنامه جین شارپ در فتنه سال 88/ شکست فتنه های 88 و 98، شکست نقشه های سران جایتکار آمریکا بود

فتنه گران در سال 88 قصد داشتند 150 برنامه دیکته شده جین شارپ، طراح انقلاب های رنگین را با رمز تقلب در انتخابات پیاده کنند و حیثیت انقلاب اسلامی ایران را زیر سوال ببرند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد حماسه نهم دی ملت با بصیرت ایران که با حضور حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر و جمعیت گسترده ای از قشرهای مختلف این شهر در مسجد جامع این شهر برگزار شده بود، اظهار کرد: تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) نجات بخش مومنان و موجب بصیرت افزایی ملت خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه مائده ابراز کرد: اگر گروهی از مردم در مقابل خدا، اسلام و انقلاب قرار گرفتند و با دشمنان همکاری کردند و خسارت زدند، این گونه نیست که مجازات نشوند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ادامه داد: مومنان کسانی هستند که در راه خدا مجاهدت می کنند، جان می دهند اما با دشمن سازش نمی کنند و از ملامت آنان نمی ترسند، این گروه حزب الله هستند که رستگارند و شکست نخواهند خورد و به حمایت از پروردگار قیام می کنند و پیروزی های پی درپی در حمایت خداوند متعال، اسلام و عترت بدست می آورند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تاکید کرد: چنین ملتی قدرت بازدارندگی یافته و پیروز خواهد شد، همچون ملت ایران که دشمن شناس است تا قیام حضرت مهدی (عج) حول محور ولایت پیش خواهد رفت.

این عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: پیش از حماسه نهم دی، ملت ایران فتنه های دیگری از جمله فتنه های لیبرال ها در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، خیانت های بنی صدر، منتظری و مهدی هاشمی را تجربه کرده بود اما با درایت رهبر فقید انقلاب اسلامی و پیروی امت از ایشان این فتنه ها همگی شکست خوردند.

وی به یک مورد از فتنه های قبل از سال60 این گونه اشاره کرد که جریانی دستور بمباران بالگرد های متجاوز آمریکایی را در صحرای طبس را داد تا اسناد این شکست مفتضحانه به همراه شهادت تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی از بین برود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، فتنه سال 78 را این گونه مرور کرد که جریانی که 20 سال پیش کشور را به آشوب کشیدند پس از شکست طرح هایشان به گوشه ای خزیدند تا در فتنه 88 دوباره فرصت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلام پیدا کردند.

طراحی 150 برنامه جین شارپ در فتنه سال 88

حجت الاسلام سالک اضافه کرد: فتنه گران در سال 88 قصد داشتند 150 برنامه دیکته شده جین شارپ، طراح انقلاب های رنگین را با رمز تقلب در انتخابات پیاده کنند و حیثیت انقلاب اسلامی ایران را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: تاسف می خورم از آن دسته از نمایندگان مجلس دهم که به دنباله روهای فتنه گران، آزادی سران فتنه 88 را وعده داده بودند رای اعتماد دادند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس در تشریح برنامه های فتنه گران خارجی و داخلی سال 88 ابراز کرد: رژیم صهیونیستی، با دلارهای عربستان سعودی، 17 اپوزیسیون خارج نشین را دور هم جمع کرد و در داخل نیز، کمیته ایکس که 12 نفر بودند پنج کمیته مکان یابی آشوب، عملیات، پشتیبانی مالی و رسانه ای تشکیل دادند و با کمک فتنه گران، مسجد لرزاده را در تهران به آتش کشیدند، به ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) توهین کردند و چادر از سر زنان پایین کشیدند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فتنه 88 پس از جمع کردن سران فتنه به آنان تاکید کردند که نقشه شوم آنان که با طراحی آمریکا، اسرائیل و سعودی است، با بصیرت ملت انقلابی شکست خواهد خورد و هرگز انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری باطل نخواهد شد.

وی این نکته را متذکر شد که فتنه گران به دنبال به آتش کشیدن کشور بودند اما ملت ولایت مدار با توکل به خدا و عمل کردن به فرامین رهبری نگذاشت که این خائنان موفق شوند.

نهم دی نماد مقاومت، صبر و دفاع از آرمان های انقلاب است

عضو جامعه روحانیت مبارز حماسه نهم دی را نماد مقاومت، صبر، دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، دفاع از دین، مایوس کردن دشمنان، تجلیل از مقام شامخ 17 هزار شهید ترور و جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس و وحدت ملت حول محور رهبری انقلاب اسلامی ذکر کرد.

حجت الاسلام سالک کاشانی گفت: شکست فتنه های 88 و 98 ، شکست نقشه های سران جایتکار آمریکا به خصوص پامپئو و ترامپ و پیروزی بزرگ جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم با اشاره گذرایی به آشوب های آبان سال جاری که با درایت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی در تایید تصمیم سران سه قوه بر سر قیمت بنزین و هوشیاری ملت بصیر و مبارز ایران به سرعت شکست خورد افزود: مسئولان باید قدر این ملت را بیشتر بدانند و در حل مسائل اقتصادی تلاش و همت مضاعف انجام دهند.

وی این هشدار را داد که دشمنان به دنبال تحمیل معاهده های پالرمو و اف ای تی اف به کشورمان هستند اما، ان شاءالله ناکام خواهند ماند.

عضو فراکسیون روحانيت مجلس تصریح کرد: پاسخ ملت به فتنه های دشمنان، تشکیل مجلس دلسوز و ولایت مدار در دوره یازدهم خواهد بود که با تشکیل دولت جوان و انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400  به اوج خود خواهد رسید.

حجت الاسلام احمد سالک سخنان خود را با این کلام گهربار پیشوای اول شیعیان جهان حضرت علی (ع)  پایان داد که که هرگاه امتی پشت سر ولی زمان خود باشد هرگز در برابر فشارها، تهدیدها و فتنه های رنگارنگ دشمنان شکست نخواهد خورد و قدرت مندانه به پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.