۰۳:۵۳ - چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

روشنگری و بصیرت افزایی، توطئه دشمن در ایجاد فتنه جدید را ناکام می کند

سرهنگ قریشی با اشاره به بهره گیری دشمن از نبود آگاهی و بصیرت لازم مردم در مسائل مختلف و تحریف وقایع، گفت: روشنگری و تبیین حقایق، در مراسم گرامیداشت نهم دیماه، توطئه دشمن در ایجاد فتنه جدید را ناکام می کند.

به گزارش شاهین پرس؛ فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، با اشاره به حماسه بزرگ ملت ایران در نهم دی ماه سال 88، گفت: پس از انتخابات پرشور سال 88 که با مشارکت بالای مردم برگزار شد، متاسفانه عده ای از افراد با بی اعتنایی به آرای مردم با ایجاد فتنه، آشوب، بی قانونی و بی نظمی حوادث تلخی را رقم زدند.

سرهنگ دوم پاسدار، سید احمد قریشی اضافه کرد: هرچند عوامل و هسته اصلی فتنه سال 88 در تبعیت از نقشه دشمنان حرکت می کردند اما بسیاری از افراد حاضر در بی نظمی های فتنه 88 از لایه های پنهان فتنه خبر نداشتند و اسیر دست دروغ ها و صحنه سازی جعلی سران نفاق و تزویر قرار گرفته بودند.

وی ادامه داد: با گذشت زمان و آشکار شدن نقشه های پلید سران فتنه و پشت پرده حوادث و موضع گیری های دشمنان، یک بصیرت و آگاهی خوب در مردم پدید آمد و فریب خوردگان به اشتباه خود پی بردند و خودشان را از همکاری با فتنه گران مغرض کنار کشیدند.

روشنگری و بصیرت افزایی توطئه و فتنه های دشمنان را خنثی می کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه، حوادث روز عاشورا در فتنه سال 88 را عامل مهمی برای پی بردن مردم به آمریکایی بودن سران فتنه دانست و افزود: مهمترین عامل ریشه کن شدن فتنه سال 88 بصیرت مردم بود که با روشنگری های رهبر معظم انقلاب در مردم ایجاد شد و در حماسه نهم دیماه متبلور شد و اگر آن بصیرت در مردم اتفاق نمی افتاد، چشم فتنه هم کور نمی شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص لزوم بصیرت افزایی، گفت: حضرت امام خامنه ای فرمودند بصیرت مهم است و دانستن و فهمیدن آن نیز مهم است و اگر واقعیت برای مردم بازگو شود بهترین تصمیم را خواهند گرفت، بنابراین روز نهم دی از ایام الله انقلاب اسلامی محسوب می شود و لازم است تا به این موضوع پرداخته شود.

سرهنگ قریشی، با اشاره به تلاش دشمن و پیاده نظام آن برای تطهیر چهره پلید سران فتنه و بازگرداندن آن ها به مسند امور و تاکید بر لزوم روشنگری، اظهار کرد: حقایق باید برای مردم بازگو و تبیین شود تا با عمیق تر شدن بصیرت مردم توطئه های دشمنان نیز خنثی شود.

دشمن در فتنه 88 و انتخابات اخیر حق و باطل را با یکدیگر ممزوج کرد

وی با تأکید بر لزوم یادآوری حقایق به مردم و جامعه و توجه بیشتر به دقت در وقایع تاریخی برای جلوگیری از تحریف آن ها از سوی دشمن و القای موارد نادرست و خلاف واقع به مردم، تصریح کرد: در دهه 60 تعدادی از منافقان با عملیات مسلحانه ارزشمندترین نیروهای انقلاب را ترور کردند، اما در انتخابات اخیر با جابجایی قاتل و مقتول همه حقایق وارونه نشان داده شد و متأسفانه عده ای هم از روی نبود آگاهی این دروغ ها را باور کردند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، نظام جمهوری اسلامی حکومتی برخواسته از مردم سالاری دینی دانست و گفت: دشمن در فتنه 88 و انتخابات اخیر حق و باطل را با یکدیگر ممزوج کرد و در فضای غبارآلود ایجاد شده، عده ای تحت تأثیر همین قضایا در تشخیص حق و باطل دچار اشتباه شدند.

مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با حضور حجت الاسلام طائب برگزار می شود

وی مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دیماه را مصداق جلسات روشنگری و بصیرت افزایی برای مقابله با سم پاشی های استکبار دانست و ابراز کرد: لازم است تا از این فرصت برای تبیین حقیقت در مسائل پیش رو استفاده شود تا دشمن نتواند در آینده ‏ فتنه های جدید را ایجاد کند.

سرهنگ قریشی از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه نهم دیماه، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، دبیر قرارگاه عمار(ره) در هفتم دی بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد فاطمیه(س) شاهین شهر خبر داد و از عموم شهروندان و مردم مومن و انقلابی دعوت کرد که در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.