۱۹:۵۶ - یکشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۶

در شبکه آبرسانی فضای سبز شهرداری شاهین شهر؛

بروز رسانی و تهیه نقشه های جدیدGIS در شاهین شهر

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز از بروز رسانی و تهیه نقشه های جدیدGIS برای مدیریت آبیاری و شبکه آبرسانی فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش شاهین پرس، حمیدرضا فدایی با اشاره به مشکل بحران آب در کشور، گفت: آبیاری و آبرسانی در فضای سبز شهری باید مدیریت شود.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز اضافه کرد: GIS شبکه آبرسانی فضای سبز شهری، نقشه کامل مسیرهای خطوط لوله آب فضای سبز شهری در واحد UTM ( سیستم تصویر جهانی مرکاتور) را به منظور مدیریت مصرف آب در اختیار مدیریت قرار می دهد.

وی تصریح کرد: واحد GIS سازمان پارکها همگام با پیمانکار توسعه شبکه آبرسانی در محل هایی که اقدام به انجام عملیات لوله گذاری می شود، نقشه مسیر لوله اجرا شده را نقشه برداری کرده و پس از کامل شدن اطلاعات کل نقشه جدید به نقشه اصلی شهر اضافه می کند.

مدیر عامل سازمان پارکها یافتن مشکلات آبرسانی و ارائه راه حل های مناسب و همچنین امکان طراحی بهینه طرح های آبرسانی برای آینده راه از دیگر اهداف این کار برشمرد و خاطرنشان کرد: نقشه تهیه شده در اختیار دیگر نهادهای خدمات رسانی شهر و همچنین حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری قرار داده می شود تا به هنگام حفاری در زمان اجرای پروژه های مختلف احتمال آسیب دیدگی لوله های آبرسانی کاهش یافته و از هدر رفت آب نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.