۱۸:۵۱ - شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲

با حضور مردم برگزار شد !!

اولین شورای مسکن مهر در شهرستان شاهین شهرو میمه

پس از سخنان معاون محترم وزیر ، جلسه با رایزنی با خود مردم وارد دستورکار شد و پس از تبادل نظر صورتجلسه ای بامضاء مسئولین رسید.

IMG_3208   پس از سخنان معاون محترم وزیر ، جلسه با رایزنی با خود مردم وارد دستورکار شد و پس از تبادل نظر صورتجلسه ای بامضاء مسئولین رسید.

به گزارش شاهین نا به نقل از حماسه سازان ، در پی دعوت آقای حاجی از متقاضیان مسکن مهر  تجمع کرده در سایت پردیس شاهین شهر برای حضور در فرمانداری ، مردم مشتاقانه و جهت گرفتن نتیجه جلو این ساختمان جمع شدند و با آمدن نماینده خود  به همراه وی به سالن جلسات رفتند .

اینجا  فرمانداری شاهین شهر و میمه و اکنون جلسه شورای مسکن شهرستان به ریاست مسئول ساختمان و مسکن کشور است و برای اولین بار است که چنین جلسه ای با حضور مردم برگزار می شود .

در ابتدای این جلسه ، آقای عاصمی که در غیاب فرماندار میزبان جلسه است ضمن عرض خیر مقدم ، حضار را جهت برگزاری مطلوب نشست به آرامش دعوت کرد.

سپس آقای حاجی ضمن انتقاد از برخورد  امنیتی با مردم گفت : بگذارید مردم حرفشان را بزنند اگر خادم مردم هستید شأن ارباب این نیست که نوکرش با او امنیتی برخورد کند.

باید تلاش کنیم مردمی که سالهاست در انتظار بهره مندی از نعمتی که دولت های نهم و دهم برای کل کشور به ارمغان آورده اند هستند را با کامی شیرین خانه دار کنیم .

در ادامه این جلسه ، آقای مهندس صومعلو معاون محترم وزیر در امور مسکن و ساختمان با اذعان اینکه در دولت های هفتم و هشتم تنها ۸۰ هزار واحد احداث شد گفت : بنده از سال ۱۳۶۰ در این وزارتخانه مسئولیت دارم و با ابتکار عمل مسکن مهر تا کنون بیش از دو میلیون واحد در شهرها و دو میلیون و دویست هزار واحد بصورت خود مالک در روستاها در قالب مسکن مهر ساخته شده است .

ایشان با اذعان به این موضوع که برای حل مشکل این چنینی به هیچ شهرستانی نرفته بودم افزود : پس از دیدار نماینده محترم شما با مقام عالی وزارت ، بنده ماموریت یافتم به منطقه شما سفر کنم و جمع بندی سفرم را برای جناب آقای آخوندی به تهران ببرم . برای افزایش سقف وام ، لایحه ای را به مجلس داده ایم که طلایه دار این لایحه در مجلس آقای حاجی است و امیدواریم با همت ایشان ، این موضوع به ثمر بنشیند .

پس از سخنان معاون محترم وزیر ، جلسه با رایزنی با خود مردم وارد دستورکار شد و پس از تبادل نظر صورتجلسه ای بامضاء مسئولین رسید.

نکته قابل توجه این جلسه ، حفظ آرامش مردم و همراهی آنان ، تماس آقای حاجی با مدیر کل امور مالیاتی استان ، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و مدیر امور شعب بانک مسکن استان و حضور آقایان در جلسه بود .

IMG_3213

IMG_3217

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.