۰۹:۴۶ - یکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱

چهل و یکمین جشنواره‌ فرهنگی هنری «امید فردا» در منطقه شاهین‌شهر برگزار شد

چهل‌ویکمین جشنواره‌ فرهنگی هنری «امید فردا» در منطقه شاهین‌شهر با حضور سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شاهین‌شهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی، جمعی از کارشناسان مدیریت، داوران تخصصی رشته سرود و شرکت کنندگان در رشته سرود دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس؛ چهل‌ویکمین جشنواره‌ فرهنگی هنری «امید فردا» در منطقه شاهین‌شهر با حضور سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شاهین‌شهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی، جمعی از کارشناسان مدیریت، داوران تخصصی رشته سرود و شرکت کنندگان در رشته سرود دانش آموزی آغاز به کار کرد.

عباسی سرپرست آموزش و پرورش شاهین‌شهر در مراسم افتتاحیه این جشنواره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری باید به بهره مندی از هویت های ملی و دینی کشورمان توجه ویژه داشت ما نیازی نداریم که دیگران به مسائل فرهنگی ما از جمله هنرهای نمایشی، آوایی، تجسمی و …، هویت و خوراک دهند چرا که کشور ما از این نظر کاملا غنی است.

عباسی با اشاره به این مطلب که بهترین هنرمندان در زمینه های مختلف کسانی هستند که هویت خود را فراموش نکرده اند، خطاب به دانش آموزان بیان کرد: شما دانش آموزان گرامی باید در اولین قدم به مقوله عزت نفس بپردازید چراکه سرشار از هویت، تاریخ و استعداد در زمینه های گوناگون می باشید. هر فردی باید بداند کجا قرار گرفته، باید هنر خود را بشناسد و سرجای خود قرار گیرد در این صورت پیرامون خود، خانواده، مذهب و ملیت دچار تردید نمی شود.

سرپرست آموزش و پرورش شاهین‌شهر ادامه داد: اصل و مبنا، بازی درست و نقش آفرینی درست و عزت نفس است و نباید در این مسابقات تمام تمرکز خود را متوجه کسب رتبه و مقام کنید. در این زمینه بهترین الگوها را داریم و توجه به ائمه معصومین راه گشای شما جوانان و نوجوانان عزیز خواهد بود.

چهل و یکمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری امید فردا در منطقه شاهین‌شهر در دو بخش حضوری و غیر حضوری در رشته های سرود دانش آموزی، تئاتر عروسکی، نمایشنامه خوانی، نقالی، هنرهای تجسمی، ادبی، موسیقی و … با حضور دانش آموزان ۶۶ مدرسه در تمامی مقاطع شامل دانش آموزان دختر و پسر، آغاز و تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

بررسی آثار و داوری مسابقات توسط دبیرخانه جشنواره در گروه کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی معاونت پرورشی و تربیت بدنی شاهین شهر انجام می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.