۱۶:۰۰ - یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آمادگی کامل پلیس شاهین‌شهر برای تامین امنیت مردم در چهارشنبه آخرسال

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: پلیس در چهارشنبه آخر سال مخالف شادی مردم نیست ولی با هرگونه رفتار مخاطره آمیز و نابهنجاری که امنیت و سلامت مردم را به خطر اندازد به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از آمادگی کامل پلیس شاهین‌شهر برای تامین امنیت مردم در چهارشنبه آخرسال خیر داد و اظهار کرد: خانواده ها نقش مهم و کلیدی در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال دارند و باید فرزندان خود را از اقداماتی که به آزار و اذیت دیگران می انجامد بر حذر دارند و آنها را نسبت به عواقب خطرناک استفاده از مواد محترقه آگاه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: متاسفانه در چهارشنبه های آخرسال شاهد هستیم افرادی هنجارشکن از شهرهای اطراف با حضور در شاهین‌شهر و انجام حرکات نابهنجار امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند لذا امسال با تمهیدات صورت گرفته از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شاهین‌شهر جلوگیری خواهد شد ضمن اینکه خودروهایی که با دور دور و حرکات مخاطره آمیز اقدام به ایجاد راه‌بندان و مزاحمت برای شهروندان کنند توسط پلیس توقیف خواهند شد.

سرهنگ ثابت راسخ از شهروندان فهیم خواست در روزهای پایانی سال ضمن همکاری با پلیس نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند تا به یاری خدا شاهد هیچ گونه حادثه تلخی در سطح شهرستان نباشیم.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.