۱۷:۴۵ - چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵

در عاشورای حسینی

شاهین شهر در سوگ سالار شهیدان/ تصاویر

در سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شاهین شهر غرق در ماتم بود و دسته و هیات مذهبی در سوگ سرور و سالار شهیدان به عزاداری پرداختند.

به گزارش شاهین پرس؛ بی بصیرتی و جاهلیت کوفیان در واقعه عاشورای سال 61 هجری تجلی پیدا کرده و مصیبت بزرگی را رقم زد که تا همیشه تاریخ این مصیبت و ماتم از جوشش و خروش باز نخواهد ماند و چراغ هدایتی برای حق طلبان و آزادمردانی شد که شهادت عزتمندانه را به زندگی ذلت بار ترجیح می دهند.

عاشورا گرچه یک روز بود، اما دامنه تاثیر آن تا ابدیت کشیده شد و چنان در عمق وجدانها و دلها اثر گذاشته که همه ساله دهه محرم و بویژه عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی(ع) می شود و همه شیعیان، حتی غیر مسلمانان، در مقابل عظمت روح آن آزادمردان تعظیم می‌کنند.

عاشقان خاندان عصمت و طهارت و سید و سالار شهیدان در شاهین شهر، امروز همزمان با شیعیان سراسر جهان با دل هایی مالامال از غم و ماتم شهادت امام عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این ماتم عظمی بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

در سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شاهین شهر غرق در ماتم بود و دسته ها و هیات مذهبی در سوگ سرور و سالار شهیدان به عزاداری پرداختند و سپس همزمان با ظهر عاشورا، نماز ظهر و عصر را در مساجد و تکایا اقامه کردند.

اتهای پیام

همچنین بخوانید:

One Response to “شاهین شهر در سوگ سالار شهیدان/ تصاویر”

  1. محمد گفت:

    شکرت خدا که جوانان و مردم شاهین شهر مثل همیشه تونستند از پس این قول و وعده به امام حسین سرافراز بر بیاند…

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.