۰۸:۳۰ - یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵

محرم که برگشت، تکلیف عقیلی را مشخص کنید

عقیلی در ابتدای لیگ چهاردهم قراردادی ۳ ساله با سپاهان امضا کرد و در حالت طبیعی این فصل هم بازیکن سپاهان خواهد بود اما انتشار لیست مازاد سپاهان از جانب عبدالله ویسی نشان داد که او علاقه ای برای حفظ عقیلی ندارد.

به گزارش شاهین پرس؛ لیست تیم سپاهان قرعه کشی رقابتهای لیگ هم برگزار شد و سپاهان ترتیب رقبای خودش در مسابقات این فصل را شناخت و باید از دو هفته آینده ویسی و تیمش وارد عرصه رقابت با بقیه مدعیان شوند.البته اگر از دعوای روز چهارشنبه دو بازیکن سپاهان در اردوی این تیم در استان مازندران فاکتور بگیریم باید گفت که سپاهان بعد از بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات شرایط تقریبا خوبی پیدا کرده و هواداران این تیم امیدوارند تا سپاهان جوان شده بتواند شرایط را به سود خودش تغییر دهد. به هر حال یکی از آرزوها و  درخواستهای اصلی هواداران سپاهان از عبداله ویسی بازگشت دوباره محرم نویدکیا به جریان تمرینات بود که این اتفاق افتاد و عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم رضایت داد تا محرم بتواند آخرین فصل فوتبال خودش را با پیراهن سپاهان به پایان برساند.

اما در این بین ابهام بزرگ در مورد شرایط هادی عقیلی دیگر بازیکن با تجربه سپاهان است که در اواخر فصل گذشته از جانب ایگور استیماچ کنار گذاشته شد و البته باشگاه هم او را با یک جریمه سنگین روبرو کرد ولی تا به امروز هیچ خبری از بازگشت دوباره او نیست. به هر حال عقیلی در ابتدای لیگ چهاردهم قراردادی ۳ ساله با سپاهان امضا کرد و در حالت طبیعی این فصل هم بازیکن سپاهان خواهد بود اما انتشار لیست مازاد سپاهان از جانب عبدالله ویسی نشان داد که او علاقه ای برای حفظ عقیلی ندارد و کاپیتان دوم سپاهان باید به فکر تیم دیگری باشد. البته عقیلی هم خیلی زود واکنش نشان داد و اعلام کرد که به خاطر این رفتار توهین آمیز باشگاه قصد جدایی از تیمش را ندارد.
ولی عقیلی از زمانی به بورس اخبار رسانه ها بازگشت که نسبت به حضور محرم در تمرینات سپاهان واکنش نشان داد و در فضای مجازی متنی پر از ابهام را منتشر کرد تا نشان دهد که نسبت به رفتار محرم نویدکیا دلخور است. به هر حال عقیلی و محرم سالهاست که در تیم سپاهان حضور دارند و پیراهن این تیم را بر تن کرده اند و در حقیقت بزرگترهای سپاهان به حساب می ایند. البته هر دو نفر رابطه بسیار خوبی هم با یکدیگر داشته اند و بر سر همین موضوع هم در فصل گذشته با ایگور استیماچ به مشکل برخوردند اما از نحوه رفتار هادی عقیلی مشخص است که او نسبت به بازگشت محرم اعتراض دارد و انتظار داشته که کاپیتان اول سپاهان به این راحتی از مواضع خودش کوتاه نیاید.

به هر صورت سپاهان در این فصل دو مدافع جدید به ترکیب تیم خودش اضافه کرده و به طور حتم هیچ استفاده ای از هادی عقیلی نخواهد کرد. البته سن و سال کاپیتان دوم سپاهان هم بسیار زیاد است و تا به امروز هیچ تیم لیگ برتری برای جذب او جلو نیامده است و همین مسئله به احتمال زیاد شرایط را برای هادی عقیلی سخت کرده تا نسبت به رفتار سپاهان در قبال خودش واکنش نشان دهد. البته بر اساس قوانین عقیلی هنوز یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد ولی به نظر می رسد که سپاهانی ها باید هر چه زودتر تکلیف این بازیکن را هم مشخص کنند. اگر قرار به مذاکره مجدد و بازگشت دوباره هادی عقیلی است که این کار خیلی زود انجام شود و اگر هم قرار نیست که عقیلی در سپاهان بماند باید خیلی زود رضایتنامه او صادر شود. به هر حال در این شرایط بلاتکلیف نه بازیکنی مثل هادی عقیلی از کار خودش در آینده خبر دارد و نه هواداران سپاهان می دانند که در قبال موضوع کاپیتان دوم تیمشان چه واکنشی نشان دهد. در این بین هر واکنش دیگری در تیم سپاهان ممکن است با عکس العمل هادی عقیلی روبرو شود که فعلا خارج از گود حضور دارد و شاید بدش نیاید که در رسانه ها رفتار عبدالله ویسی در مورد قراردادن نام عقیلی در لیست مازاد را جبران کند.

صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.