۱۸:۳۰ - دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵

زندگی فوتبالی سپاهان و محرم شیرین می شود!

در حالیکه خیلی از هواداران سپاهان در انتظار روزهای آینده و واکنش باشگاه نسبت به بازگشت محرم نویدکیا بودند عصر شنبه این اتفاق افتاد و کاپیتان در میان استقبال هواداران بر سر تمرینات حاضر شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  سرانجام انتظار هواداران سپاهان به سر رسید و محرم نویدکیا کاپیتان ناراضی طلایی پوشان عصر شنبه بر سر تمرینات حاضر شد تا شاید حاشیه از اطراف این تیم دور شود.به هر حال در اواخر فصل گذشته لیگ برتر بود که اختلاف محرم با ایگور استیماچ سرمربی کروات و سابق سپاهان به اوج خودش رسید و حتی پیش از بازی سپاهان در مقابل استقلال تهران خبر رسید که محرم برای استیماچ تعیین تکلیف کرده و ترکیب دلخواه خودش را برای بازی انتخاب کرده است. بعد از آن تاریخ محرم از ترکیب تیم جدا شد وحتی اخراج ایگور استیماچ هم کاپیتان را به لیست سپاهان بازنگرداند تا در نهایت شبی تاریخی محرم در برنامه ۹۰ دست به اعتراضی بی سابقه زد و با زیر سوال بردن بسیاری از پیشکسوتان اصفهانی شمشیر را از رو برایشان کشید.

از همان شب محرم به نوعی در گوشه رینگ قرار گرفت و این مسئله حتی داستان بازگشت دوباره او به سپاهان را هم با چالشی بزرگ روبرو کرد و بسیاری معتقد بودند که کاپیتان برای بازگشت حتما باید رضایت سپاهانی های قدیمی را جذب کند. حتی این خبر هم منتشر شد که مدیر عامل مجتمع فولاد مبارکه برای صدور مجوز بازگشت محرم نویدکیا خواهان عذرخواهی رسمی او شده است که اتفاقی غیر قابل باور بود از همان اول هم می شد حدس زد که محرم هرگز چنین کاری را انجام نخواهد داد. البته نه به این خاطر که محرم خواهان بازگشت به سپاهان نباشد بلکه از این جهت که او نشان داده همیشه بر روی حرفها و عقاید خودش پافشاری می کند و به راحتی حاضر به کوتاه آمدن نیست.

با این وجود و در حالیکه خیلی از هواداران سپاهان در انتظار روزهای آینده و واکنش باشگاه نسبت به بازگشت محرم نویدکیا بودند عصر شنبه این اتفاق افتاد و کاپیتان در میان استقبال هواداران بر سر تمرینات حاضر شد. البته محرم هنوز لباس تمرین بر تن نکرده و احتمالا قرار است که از امروز یا فردا کار اصلی خودش را آغاز کند و پا به پای بقیه بازیکنان تمرین کند. البته هنوز از میزان آمادگی محرم نویدکیا اطلاع دقیقی در دست نیست و پیش بینی می شود که او در این مدت تمرینات اختصاصی خودش را انجام داده باشد ولی به هر حال خود سپاهانی ها هم به خوبی می دانند که این محرم شاید از لحاظ فنی نتواند کمک آنچنان زیادی به تیمشان داشته باشد و بیشتر جنبه روحی و روانی او مد نظر قرار می گیرد.

حضور محرم و نشستن او بر روی نیمکت سپاهان یک نکته مثبت برای تیم دارد که آن هم کاهش حاشیه هاست چون غیبت محرم می توانست اخبار ضد و نقیض اطراف باشگاه سپاهان را زیاد کند و البته بسیاری از هواداران سپاهان هم که طرفدار دوآتشه محرم نویدکیا هستند در مقابل غیبت کاپیتان کوتاه نمی آمدند و همین مسائل می توانست به مرور زمان شرایط را برای این تیم سخت کند. از چهره و رفتار محرم نویدکیا هم به خوبی مشخص است که به واسطه بازگشت به سپاهان بسیار خوشحال است و اصلا دوست نداشت که سال آخر فوتبالش را در تیمی به جز سپاهان به پایان برساند. در حقیقت محرم سالها بود که عمر و جوانی خودش را در تیم سپاهان پشت سر گذاشته بود و منطقی نبود که در سال آخر اینطور از سپاهان دور شود.

محرم خوب یا بد می تواند باز هم پیراهن طلایی سپاهان را بر تن کند و فصلی خوب و بدون حاشیه را هم پشت سر بگذارد و در این راه کمک لازم را هم به عبدالله ویسی داشته باشد.از طرف دیگر سرمربی جدید سپاهان برای اینکه بتواند انتظارات هواداران این تیم را در فصل جدید برآورده کند باید از تمام ظرفیت این تیم استفاده لازم را ببرد و حضور یک محرم بی حاشیه در ترکیب سپاهان شرایط را برای موفقیت نماینده فوتبال اصفهان فراهم خواهد کرد. البته این اتفاق یک پیش نیاز هم دارد و محرم باید بر خلاف سال گذشته کمی صبر و تحمل بیشتری در مقابل مشکلات داشته باشد و به راحتی تیمش را دچار حاشیه نکند تا سپاهان ناکامی سال گذشته را جبران کند.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.