۱۵:۱۳ - یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

سپاهان همچنان در بحران؛

محرم دستور خداحافظی استیماچ را صادر کرد

سپاهان روز یکشنبه باید در یک بازی حساس در خانه استقلال تهران به میدان برود تا بتواند به نوعی شکست دور رفت را جبران کند ولی مسئله اینجاست که این بازیکنان بعد از دیدن رفتارهای ایگور استیماچ و موضع گیری بازیکنان بزرگتر تیم نسبت به او بعید است که دلشان بخواهد گامی برای موفقیت سرمربی کروات تیم بردارند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز، همانطور که از قبل هم قابل پیش‌بینی بود شرانجام نتایج ضعیف سپاهان سروصدای هواداران را در آورد تا محرم نویدکیا به نمایندگی از همه سپاهانی ها حکم خروج ایگور استیماچ از سپاهان را صادر کند. به هر حال اتفاقاتی که در تمرین روز جمعه سپاهان افتاد آنچنان هم عجیب و غریب نبود و رابطه نه چندان مناسب ایگور استیماچ با بازیکنان سپاهان کار را به مرحله ای رساند که در نهایت استیماچ را مجبور کرد تا تن به خواسته بازیکنانش بدهد.

شاید آن روزی که سرمربی کروات سپاهان به دلیل نارضایتی از هادی عقیلی او را از تیم کنار گذاشت تصور نمی کرد که چند ماه بعد تیمش همچنان در بحران باشد و این بار اخبار تمرین تیم بدون هیچ کم و کاستی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

استیماچ

رفتار محرم در قبال سرمربی تیم هرچند در قالب رفتار حرفه ای یک ورزشکار نمی گنجد و بازیکنی که با تیم قرارداد دارد باید خوب یا بد گوش به فرمان سرمربی باشد و دستورات او را در تمرین و بازی ها پیاده کند ولی به هر حال محرم نویدکیا در تیم سپاهان نقشی بیشتر از یک بازیکن دارد و طبیعی است که نطرات او مورد تایید هواداران سپاهان هم قرار بگیرد.

به هر حال محرم بعد از ۲۰ سال حضور در سپاهان آنقدر قدرت دارد که بتواند تصمیمات کادر فنی تیم را وتو کند و از طرف دیگر ضعف فنی ایگور استیماچ هم مزید بر علت شده تا سرمربی کروات سپاهان بیشتر از گذشته در گوشه رینگ قرار بگیرد.موضوع انقدر شور شده که اصغر باقریان به عنوان مدیر عامل باشگاه هم دیگر کاری از دستش برنمی آید و تنها تلاش او برای بازگرداندن شرایط به وضعیت عادی دعوت از هادی عقیلی به باشگاه سپاهان است تا شاید با حل کردن مشکل عقیلی پرونده اختلاف او با ایگور استیماچ را هم ببندد.

البته بسیاری از هواداران سپاهان هنوز یادشان نرفته که چگونه اختلاف ایجاد شده بین محرم نویدکیا و حسین فرکی در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ در نهایت باعث استعفای حسین فرکی شد و سپاهانی ها متوجه شدند که شرایط تیم بر اساس نظر و سلیقه بزرگترهای تیم مثل محرم، عقیلی و خلعتبری تعیین می شود.

حتی این شایعه وجود داشت که عضو سابق هیات مدیره سپاهان با هماهنگی کامل در ارتباط با ایگور استیماچ قصد دارد که سه بازیکن اصلی سپاهان را به مرور از ترکیب تیم دور کند که عقیلی نفر اول این اتفاق بود و خلعتبری هم کم و بیش مورد غضب ایگور استیماچ قرار گرفت.

سپاهان

در این شرایط بحران سپاهان همچنان ادامه دارد و هر روزی هم که می گذرد امکان حل شدن آن کمتر می شود. از طرف دیگر سپاهان روز یکشنبه باید در یک بازی حساس در خانه استقلال تهران به میدان برود تا بتواند به نوعی شکست دور رفت را جبران کند ولی مسئله اینجاست که این بازیکنان بعد از دیدن رفتارهای ایگور استیماچ و موضع گیری بازیکنان بزرگتر تیم نسبت به او بعید است که دلشان بخواهد گامی برای موفقیت سرمربی کروات تیم بردارند و هیچ بعید نیست که سپاهان به مانند بازی دور رفت در خانه استقلال اهواز که اسباب استعفای حسین فرکی را فراهم کرد این بار هم در مقابل استقللا تهران به گونه ای نتیجه بگیرد که ایگور استیماچ مجبور شود استعفای خودش را بر روی میز مدیرعامل سپاهان بگذارد ولی روی دیگر سکه هم این است که استیماچ به واسطه مدیربرنامه های زرنگی که در کنار خودش دارد به این راحتی استعفا نمی دهد تا بتواند حقوق و مزایای کامل خودش را دریافت کند و آنقدر در سپاهان می ماند تا او را از کار برکنار کنند و تمام مبلغ قراردادش را هم پرداخت کنند.

حتی روز شنبه منوچهر نیکفر رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان اعلام کرده که فعلا خبری از تعویض سرمربی نیست و انها با همین شرایط لیگ را ادامه خواهند داد تا این ۶ بازی هم به پایان برسد و سپاهان از ابتدای سال آینده به فکر تغییر شرایط باشد اما در شرایط فعلی بعید به نظر می رسد که استیماچ بتواند سپاهان را به پایان لیگ برساند و هواداران باید امیدوار باشند تا آخر وعاقبت تیمشان در این فصل فوتبال ایران به خیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.