۰۷:۴۵ - شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

سینه زنان فاطمی می آیند؛

بوی شهید همراه عطر فاطمیه به مشام می رسد/ مراسم تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در شاهین شهر برگزار می شود

عطر پیکر شهید در فاطمیه به مشام می رسد مراسم تشییع و تدفین شهید پرویز داودی بنی روز یکشنبه از سه راه فردوسی به سمت شهدای گمنام برگزار و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در گلزار شهدای شاهین شهر تدفین خواهد شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ پس از گذشت بیست و اندی سال شهیدی مفقودالاثر برای عزاداری سالروز شهادت مادر جوان پهلو شکسته حضرت زهرا سلام الله علیها سر از گمنامی برداشته و خود را به دیارمان رسانده تا در سوگ شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام سر بر شانه اهالی قهرمان پرور شاهین شهر گذاشته و بر سر و سینه زند.

روز یکشنبه مصادف با شهادت حضرت زهرا (س) مراسم پیکر مطهر شهید سرافراز تازه تفحص شده جنگ تحمیلی «شهید پرویز داودی بنی» همراه با حرکت قافله عزا رأس ساعت 10 صبح از سه راه فردوسی به طرف یادمان شهدای گمنام شاهین شهر تشییع و سپس در گلزار شهدا و در محل سنگ یادبود شهید تدفین خواهد شد.

ستاد برگزاری مراسم تشییع شهید پرویز داودی بنی ضمن دعوت از مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه برای شرکت در مراسم تشییع این کبوتر خونین بال اعلام کرد: مراسم بزرگداشت این شهید والامقام روز دوشنبه با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم و مسئولان شهرستان در مسجدالمهدی(عج) برگزار خواهد شد.

شهید پرویز داودی بنی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در دفاع از مرزهای شرف و آزادگی بیست و یکم فروردین سال 62 در عملیات والفجر 1 منطقه فکه و در سن 18 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پیکر مطهرش علی رغم جستجوی کمیته تفحص شهدا مفقودالاثر بود که به تازگی تفحص و همراه پیکرهای 12 شهید دیگر روز پنجشنبه در اصفهان تشییع و برای خاکسپاری در محل سنگ یادبودی که در گلزار شهدای شاهین شهر دارد منتقل شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.