۰۸:۰۰ - جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام شد؛

بهره برداری از درمانگاه خیر ساز شهر گز

درمانگاه بهداشتی درمانی خیر ساز شهر گز که با مشارکت شهرداری، شورای اسلامی شهر و دانشگاه علوم پزشکی احداث و تجهیز شده بود با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از شهروندان شهر گز مرکز بهداشتی درمانی خیر ساز حاج حیدرعلی جعفریان شهر گز افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مرکز بهداشتی درمانی در زمینی به مساحت 600 متر مربع توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گز اهدا و توسط حاج حیدرعلی جعفریان در زیر بنای 400 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون تومان احداث و تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان گردید و دانشگاه علوم پزشکی نیز با اعتبار 80 میلیون تومان تجهیزات این مرکز بهداشتی را تامین نمود.

مرکز بهداشتی درمانی خیر ساز آماده ارائه خدماتی شامل پزشک عمومی، متخصص داخلی، دندانپزشکی، مامایی، بهداشت خانواده، واکسیناسیون و بهداشت محیط و دانپزشکی به جمعیت 10 هزار نفری تحت پوشش و کل جمعیت 30 هزار نفری شهر گز می باشد.

در آیین بهره برداری از این مرکز بهداشتی دکتر اصغری، فرماندار شهرستان و شورای اسلامی شهر گز بطور جداگانه با اهدا لوح سپاس از خیر درمانگاه ساز حاج حیدرعلی جعفریان قدردانی کردند.

damangah

IMG_2833 IMG_2839 IMG_2846

IMG_2844 IMG_2843 IMG_2842 IMG_2820

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.