۰۸:۲۴ - سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲

حاجی دلیگانی در لای بید

موافق اکثریت وزراء بودم .

اگر تولید ثروت کنیم مسائل مطرح شده در خصوص مشکلات اهالی برطرف می شود.

IMG_1636 اگر تولید ثروت کنیم مسائل مطرح شده در خصوص مشکلات اهالی برطرف می شود.

به گزارش شاهین نا، نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی مقارن با اذان مغرب شنبه ۲۶/۵/۱۳۹۲ وارد شهر لای بید شد و در ورودی مسجد جامع مورد استقبال اهالی این شهر قرار گرفت و به همراه اهالی به اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء پرداخت.

حجت الاسلام بشیری امام جماعت محترم مسجد پس از اقامه نماز ضمن تشکر از آقای حاجی به علت حضور در شهر لای بید به بیان برخی مشکلات این شهر پرداخت.

ایشان اشتغال اهالی و مشکل آب شرب را دومعضل مهم این شهر عنوان کرد و با طرح این سوال که مردم کیفیت پایین آب آشامیدنی را چگونه باید تحمل کنند؟ افزود: اهالی شریف این شهرکمبود آب آشامیدنی را می توانند تحمل کنند ولی کیفیت پایین آب را چه کار کنند؟، می توانیم کم مصرف کنیم، بهینه مصرف کنیم ولی کیفیت نامطلوب را نمی توان تحمل کرد.

آقای کریمی رئیس محترم شورای اسلامی شهر لای بید نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به آقای حاجی به بیان مشکلاتی همچون کمبود فضای آموزشی، خدمات مسکن های ساخته شده در زمین های منابع طبیعی پرداخت.

سپس آقای حاجی به ایراد سخن پرداخت.

ایشان سخنان خود را با اعلام برنامه دفاتر و ملاقات مردمی خود آغاز کرد و ضمن تبریک به مردم به خاطر خلق حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد افزود: مردم با حضور با شکوه خود در پای صندوق های رأی حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری را رقم زدند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم به تشریح مراسم تحلیف رئیس محترم جمهور و مراسم رأی اعتماد به وزرا که در مجلس شورای اسلامی انجام شد، پرداخت و افزود: حماسه سیاسی خلق شده توسط مردم همیشه در صحنه مان با مراسم تنفیذ رأی اعتماد مردم به رئیس جمهور منتخب توسط مقام معظم رهبری و مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی تکمیل شد.

آقای حاجی در ادامه به تشریح کامل رأی اعتماد به وزرا پرداخت و افزود: با تقدیم اسامی وزرای پیشنهادی به مجلس توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس محترم جمهور در روز مراسم تحلیف رأی اعتماد به وزرا کلید خورد.

ایشان به قرعه کشی برای نطق موافق و مخالف کلیات برنامه و هر وزیر به صورت جداگانه اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه برنامه ارائه شده از طرف رئیس محترم جمهور را به صورت کامل خوانده و بررسی کرده بودم و کمبودهایی را در برنامه دیده بودم در این خصوص به عنوان مخالف ثبت نام کردم و در رابطه با برنامه وزرا که این برنامه ها را نیز مطالعه نموده بودم برای اکثریت وزرا به عنوان موافق ثبت نام کردم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از ثبت نام و قرعه کشی انجام شده نام بنده فقط در خصوص کلیات برنامه که به عنوان مخالف ثبت نام کرده بودم و به عنوان نفر اول انتخاب شد.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در قسمت دوم سخنان خود با اشاره به مشکلات مطرح شده در ابتدای مراسم تولید ثروت را مهم ترین موضوع در حل مشکلات دانست و گفت: اگر تولید ثروت کنیم مسائل مطرح شده در خصوص مشکلات اهالی برطرف می شود.

ایشان در خصوص آب آشامیدنی شهر لای بید به نیز به مذاکرات انجام شده با آقای ثمره هاشمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور اشاره کرد و گفت: پیگیری های خوبی در این رابطه انجام شده است که البته زمان زیادی نیاز دارد که در ادامه این پیگری ها جلسه ای با آقای امینی مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان داریم که مسئولین شهر لای بید نیز حضور خواهد داشت.

در ادامه یکی از اهالی در رابطه با مباحث آموزشی شهر لای بید ابراز گلایه کرد که آقای حاجی بلافاصله با آقای متوسلی تماس تلفنی گرفت و از ایشان خواست تا در اولین فرصت جلسه ای در شهر لای بید جهت رفع مشکلات تشکیل دهد و مقرر شد روز یکشنبه ۲۷/۵/۱۳۹۲ این جلسه برگزار شود.

در پایان آقای حاجی به سوالات اهالی پاسخ داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.