۱۴:۱۹ - چهارشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

اظهارنظر وزیر کشور در مورد پول‌های کثیف تشویش اذهان عمومی است

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: اظهار نظر وزیر کشور در مورد پول‌های کثیف، یک نوع فرار به جلو و تشویش اذهان عمومی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری شاهین نا؛  حسینعلی حاجی دلیگانی درباره عدم دعوت مجلس از وزیر کشور برای ارائه مستندات مبنی بر وجود پول‌های کثیف در انتخابات اظهار کرد: مشکلی برای این کار وجود ندارد و ما به کمیسیون مربوط تذکر می‌دهیم که از وی دعوت و توضیحات لازم را خواستار شوند.

وی افزود: از آنجا که خود ایشان طرح را موضوع کرده‌اند می‌تواند در هیئت‌ رئیسه یا جلسه علنی حضور یافته و توضیحات لازم را در مورد وجود پول‌های کثیف در انتخابات را ارائه کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه پیشینه این سؤال مربوط به اواخر سال گذشته است که وزیر کشور در گردهمایی مبارزه با مواد مخدر اتهاماتی را به‌ نظام وارد کردند، ادامه داد: به همین خاطر در همان زمان سئوالی از وی مطرح و به امضای 25 نفر از نمایندگان رسید و تقدیم هیئت‌ رئیسه مجلس شد.

وی با بیان اینکه من فکر می‌کنم این نوع صحبت کردن آقای رحمانی فضلی در مورد پول‌های کثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر، یک نوع فرار به جلو و تشویش اذهان عمومی است، خاطر نشان کرد: زمانی هم که این حرف را وزیر کشور به زبان جاری کرد در تذکری خواستار شفاف‌سازی موضوع برای مردم و نمایندگان آنها در مجلس شدم.

حاجی تصریح کرد: اصل بر این است که این مسئله شفاف‌سازی شود، فرقی نمی‌کند که نمایندگان وی را دعوت کنند یا خود آقای رحمانی فضلی در مجلس حضور پیدا کنند.

وی گفت: تاکنون آقای رحمانی فضلی برای پاسخ به سئوالات در کمیسیون‌ها حضور پیدا نکرده است؛ مثلا بنده اخیرا سئوالی در مورد تردد بدون مجوز اتباع بیگانه در کشور مطرح کردم که وی تاکنون جهت پاسخگویی در مجلس حضور پیدا نکرده‌اند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه یکی از الزامات تحقق همدلی و همزبانی شفاف‌سازی است، تأکید کرد: به‌ هر حال وزیر کشور باید در مورد این مسئله‌ای که مطرح کرده‌اند توضیح دهند، من هم به هیئت‌ رئیسه تذکرات لازم را جهت توضیح خواستن از آقای رحمانی فضلی خواهم داد.

 

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.