۱۸:۰۰ - چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

حاجی:

امروز شعار حمله برق‌ آسای صهیونیست‌ها بدل به اظهار ندامت شده است

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی که شعار حمله برق‌آسا را در جهان سر می‌داد اخیرا با فرستادن نماینده سازمان ملل نزد حزب‌الله از اقدامات خود در قبال ترورهای رزمندگانش اظهار پشیمانی و ندامت می‌کند.

به گزارش شاهین نا؛ حسینعلی حاجی شنبه شب در همایش قضات و کارکنان شوراهای حل اختلاف در سالن جلسات فرمانداری، اظهار کرد: شیخ ابراهیم زاکی بعد از فراگیری علوم اسلامی در ایران و تشرف به مذهب شیعه 12 میلیون نفر از جمعیت 125 میلیون نفری نیجریه را مسلمان کرد.

وی افزود: دشمنان اسلام در پی این اقدام شیخ ابراهیم زاکی دو تن از فرزندان وی را در راهپیمایی روز جهانی قدس به فیض شهادت رساندند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی به سایر ملل جهان یکی از وظایف ماست، تصریح کرد: هرگونه لغزشی که در ایران اسلامی ما توسط دشمنان ایجاد شود، شاخه‌های صادر شده انقلاب اسلامی به سایر کشورها نیز خواهد لغزید.

وی با بیان اینکه امروزه نظم نوینی در منطقه خاورمیانه به وجود آمده و رسانه‌ها باید به تبیین آن بپردازند، گفت: خواسته مقام معظم رهبری از تمامی رسانه‌های اسلامی همین موضوع تبیین نظم نوین جهانی برای ملت‌هاست.

حاجی با بیان اینکه استراتژی انقلاب اسلامی موجب فرار آمریکایی‌ها در برخی از کشورهای منطقه مورد اشغالشان شده است، ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیست که تا دیروز شعار حمله برق‌آسا به ایران را در جهان سر می‌داد اخیرا با فرستادن نماینده سازمان ملل نزد سید حسن نصرالله از اقدامات خود در قبال ترورهای رزمندگانش اظهار پشیمانی و ندامت می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در بسیاری از کشورهای منطقه از جمله عراق، لبنان، بحرین، سوریه و … صادر شده است،‌ گفت: امیدوارم با بشارت مرگ ملک عبدالله به زودی شاهد فروپاشی نظام آل سعود باشیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه یکی از تدابیر انقلاب اسلامی برگشت داعشی‌ها به سرزمینشان بوده است، اظهار کرد:‌ از فروش 9 میلیون 600 هزار بشکه نفت که 50 درصد آن توسط شاهزاده‌های عربستان به فروش می‌رسد تجهیزات گروهک‌های تروریستی مثل داعش تهیه و تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه فروپاشی دو رژیم آل‌خلیفه و آل‌سعود نزدیک است، افزود: با این سه عنصر ولایت، مکتب و مردم بود که پایه‌های فروپاشی نظام ستم‌شاهی کلید خورد.

منبع: رویش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.