۱۳:۴۸ - یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

حجت الاسلام دهنوی:

حضرت زهرا سلام الله علیها منبع همه فضایل اخلاقی می باشند

حجت الاسلام دهنوی در مراسم جشن میلاد کوثر گفت: آرامشی که در زندگی حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها بود به خاطر کارهای بود که حضرت زهرا سلام الله علیها انجام می دادند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرزند خلف ایشان حضرت امام خمینی(ره) و هفته بزرگداشت مقام زن با حضور جمع کثیری از بانوان و خانواده هایشان جشن بزرگ میلاد کوثر در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام و روز زن برخی از مهمترین ویژگی های بانوی گرامی اسلام را برشمرد و گفت: از شاخصه های اصلی حضرت فاطمه سلام الله علیها این بود که نخست دختر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم بودند، دوم همسر ولی خدا حضرت علی علیه السلام بودند و سوم اینکه مادر امامت بودند.

سرهگ محمدرضا قربانی افزود: زنان و مادران جامعه ما باید در ابهاد مختلف زندگی از جمله شوهر داری، تربیت فرزندان و دفاع از حریم ولایت سبک زندگی اسلامی حضرت فاطمه سلام الله علیها را الگوی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در ادامه با گرامیداشت یاد شهدا تصریح کرد: شهدای والا مقام با نثار جان عزیزشان امنیت امروز جامعه را به ارمغان آوردند و همه ما به خصوص زنان جامعه وظیفه داریم با رعایت و حفظ حجاب از این ارمغان صیانت نماییم.

در ادامه حجت الاسلام دهنوی به تبیین سبک زندگی حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: آرامشی که در زندگی حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها بود به خاطر کارهای بود که حضرت زهرا سلام الله علیها انجام می دادند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها منبع ارزش های اخلاقی بودند افزود: زنان جامعه ما با الگو برداری از شیوه زندگی حضرت صدیقه طاهره می توانند زندگی سعادت مندی همراه با آرامش صمیمیت داشته باشند و فرزندانی نیکو تربیت نمایند.

کارشناس برنامه تلویزیونی گلبرگ در ادامه با تاکید به توجه زنان به نیازهای همسر، بدرقه شوهر و استقبال ازاو و عدم نق زدن گفت: انجام این کارها از انحرافات اخلاقی جلوگیری می کند.

حجت السلام دهنوی در ادامه به همه بانوان توصیه کرد: هیچ گاه همسرخود را برای نیازهای غیر ضروری تحت فشار مالی قرار ندهید، تا خدای ناکرده برای تامین آنها مرتکب فعل حرام شود، زیرا لقمه حرام باعث نابودی زندگی می شود.

وی با بیان اینکه: یکی از بدبختی های جامعه امروز این است که نه مردان جامعه ما زن شناس خوبی هستند و نه زنان جامعه ما مرد شناس خوبی هستند. خاطر نشان کرد: لازم است همه زنان و بانوان مرد شناسی خود را تقویت کنند و از بگومگوهای بیخودی اجتناب کرده و به حفظ اقتدار همسر خود توجه داشته باشند.

برپایی ایستگاه نقاشی، مولودی خوانی، قرائت بیانیه بسیج مستضعفین و اجرای برنامه توسط یکی از هنرمندان استانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.