۰۸:۰۰ - چهارشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۴

روایت مظلومیت بانوی بی نشان در؛

نمایشگاه یاس کبود / تصاویر

با همکاری هیئت متوسلین به چهارده معصوم(ع) و واحد فرهنگی مسجد جامع شهر گرگاب به مناسبت ایام فاطمیه(س) نمایشگاه “یاس کبود” بر پاشده است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه زهرا سلام الله علیها با هدف اشاعه فرهنگ فاطمی، پاسداشت مقام و جایگاه حضرت زهرا(س) و به تصویر کشیدن گوشه هایی از زندگانی آن حضرت، نمایشگاهی با عنوان “یاس کبود” برگزار شده است.

این نمایشگاه که به همت هیئت متوسلین به چهارده معصوم(ع) و واحد فرهنگی مسجد جامع شهر گرگاب برگزار شده سعی شده برخی از مهمترین وقایع دوران حیات و پس از آن حضرت فاطمه زهرا(س) را بازسازی کرده و به تصویر بکشد.

نمایشگاه یاس کبود تا هشتم فروردین صبح ها از ساعت 10 الی 13، عصرها از ساعت 16 تا نماز مغرب و عشا و شبها نیز تا ساعت 22 برای بازدید شیفتگان اهل بیت علیهم السلام و میهمانان نوروزی جنب مسجد جامع شهر گرگاب برپا می باشد.

لازم به ذکر است در روزهای پایانی سال 93 جمعی از خدام حرم رضوی از مراحل آماده سازی این نمایشگاه بازدید نموده و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) را نیز به این نمایشگاه اهدا کردند.

 

yasekabod 1 yasekabod 2 yasekabod 3 yasekabod 4 yasekabod 5 yasekabod 6 yasekabod 7 yasekabod 8 yasekabod 9 yasekabod 10 yasekabod 11 yasekabod 12 yasekabod 13 yasekabod 14 yasekabod 15 yasekabod 16 yasekabod 17 yasekabod 18

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.