۱۴:۳۹ - جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان؛

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شاهین‌شهر و میمه معرفی شد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان، محمود مسلم‌زاده به‌ سمت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: امروزه به دلیل پیچیده بودن مسئولیت‌ها یک مدیر لایق و شایسته کسی است که اولویت‌ها را درست تشخیص و در جایگاه خودش بهترین تصمیم و اقدام را انجام دهد.

رسول یاحی با بیان اینکه شاهین‌شهر یکی از شهرهای مهم استان به شمار می آید گفت: با توجه به درصد بالای باسوادی جمعیت و وجود صنایع مهم یکی از شهرهای خاص کشور محسوب می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: هر فردی که پست یا منصبی به او اعطا می‌شود باید بداند پست یا منصب تنها فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است.

وی افزود: در تاریخ ایران هیچ گاه مراکز فرهنگی، علمی و افراد تحصیل کرده و نشریه و رسانه به این تعداد در کشور وجود نداشت و همه اینها به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و تلاش و زحمات حضرت امام(ره) میسر شده است.

یاحی با اشاره به دغدغه‌های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص محیط‌ زیست خاطر نشان کرد: اگر همه کسانی که در مسئولیتی هستند به وظایف خود به درستی عمل کنند دیگر نیازی نیست که مقام معظم رهبری به مسائل به ویژه مسئله محیط زیست وارد شوند و شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیزدر این خصوص مستثنی نیست و باید در حوزه محیط‌ زیست نظارت‌ها با دقت نظر بیشتر صورت گیرد.

وی با اشاره به رشد روز افزون فناوری و تکنولوژی‌های جدید گفت: امروزه پنج میلیارد گوشی هوشمند در اختیار مردم دنیا است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه در دنیای امروز نشریه و رسانه ها فردی شده است روزانه انبوهی از اطلاعات از طریق  رسانه ها اطلاع رسانی می شود.افزود: شرایط دنیا به گونه‌ای رقم خورده که می‌توان به صورت فردی در دنیای رسانه فعالیت کرد.

در پایان جلسه ضمن تقدیر از زحمات محمد نورمحمد معاون اسبق سیاسی و امنیتی فرمانداری، طی حکمی از سوی استانداری استان محمود مسلم‌زاده به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.