۰۹:۰۰ - دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

دادستان عمومی وانقلاب شاهین شهر خبرداد:

برخورد قاطعانه با قانون شکنان در روزهای پایان سال

صیاف زاده دادستان شاهین شهر و میمه از دایر بودن کشیک دادستانی در تعطیلات نوروزی خبر داد و اضافه کرد: بمنظور تأمین امنیت عمومی و رسیدگی فوری به جرایم احتمالی، این دادسرا در تمام اوقات تعطیل مفتوح خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر با بیان اینکه با هرگونه سوء استفاده از چهارشنبه آخر سال و هنجارشکنی برخورد خواهد شد گفت: ایجاد حریق، سدمعبر، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، تحریکات ضد اخلاقی و ارزشی و توزیع و استفاده از مواد محترقه و منفجره جرم محسوب می شود و با عامل یاعاملین آن به شدت برخورد خواهد شد.

قاضی مهرداد صیاف زاده اضافه کرد: به ضابطان قضایی دستور اکید داده شده نسبت به اعمال مجرمانه در روزهای پایانی سال وعاملان آن برخورد قانونی لازم را بانجام برسانند.

دادستان شاهین شهر از والدین خواست نظارت مستمری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و توصیه و هشدارهای لازم را به آنان بدهند.

صیاف زاده همچنین اظهار کرد: در صورتی که سرنشینان خودروها در این ایام به ایجاد سد معبر و مزاحمت و یا انجام حرکات غیر متعارف اقدام کنند، وسیله نقلیه توقیف و راننده آن دستگیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم فهیم شهرستان شاهین شهر و میمه معنای اخلال در نظم را بخوبی درک می نمایند افزود: ما با شادی مردم مخالف نیستیم اما در عین حال اجازه نمی دهیم عده ای از جاهای دیگر به شهر بیایند و بنام مردم شاهین شهر مرتکب ناهنجاری شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همچنین به معلمان مدارس توصیه کرد از طریق تعامل مناسب با مراجع انتظامی و قضایی، هشدارهای لازم را درباره اجتناب از اقدامات خلاف قانون و اعمال مخاطره آمیز به نوجوانان وجوانان آموزش بدهند.

این مقام قضایی با تأکید بر اینکه متخلفان به روال سالهای قبل و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود اضافه کرد: از آنجائیکه عمل سرقت نیز به معنای به مخاطره انداختن آسایش روانی جامعه است لذا دستور داده شد تا سارقان حرفه ای و با سابقه جمع آوری و تا پایان تعطیلات بصورت بازداشت نگهداری شوند.

دادستان شاهین شهر و میمه همچنین گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه تهیه و توزیع مواد محترقه و یا اخلال در نظم عمومی و مزاحمت، مورد را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهید.

وی در پایان از دایر بودن کشیک دادستانی در تعطیلات نوروزی خبر داد و اضافه کرد: بمنظور تأمین امنیت عمومی و رسیدگی فوری به جرایم احتمالی، این دادسرا در تمام اوقات تعطیل مفتوح خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.