۱۰:۰۰ - یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

پليس به فروشندگان و استفاده كنندگان مواد محترقه خطرناك هشدار داد:

برخورد قانوني با عاملان ورود و توزيع مواد محترقه قاچاق در آستانه چهارشنبه آخر سال

پليس آگاهي استان اصفهان به عوامل قاچاق، فروشندگان و استفاده‌كنندگان از مواد محترقه خارجي قاچاق و خطرناك در چهارشنبه آخر سال هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ رييس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار كرد: متاسفانه رسم ديرين چهارشنبه سوري كه با روشن كردن مقدار كمي آتش كم خطر و رسومي چون قاشق‌زني و غيره همراه بود در سال هاي اخير به دليل استفاده از مواد محترقه قاچاق و آتش زا و نارنجك هاي دست ساز خطرناك، به بهانه اي براي سلب امنيت و آسايش عمومي و بروز آسيب‌هاي جسمي و روحي خطرناك براي كودكان و جوانان به خصوص گروه سني ۷ تا ۲۳ سال تبديل شده است.
سرهنگ ستار خسروي افزود: به منظور مقابله با آسيب‌ها و پيامدهاي استفاده از مواد محترقه خطرناك، پليس آگاهي و ساير واحدهاي پليس در استان در مبادي ورودي، صنوف، بازارها و ساير محل‌هاي عرضه به شدت با عاملين ورود و توزيع مواد محترقه قاچاق برخورد خواهند كرد.
وي با بيان اينكه افراد متخلف در صورت دستگيري به اتهام قاچاق كالا به مراجع قانوني تحويل و مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد، گفت: به افرادي كه فروشنده مواد اوليه توليد مواد محترقه دست ساز هستند توصيه مي‌كنيم در اين ايام از فروش اين مواد به كودكان و نوجوانان به جد خودداري كنند.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.