۲۱:۲۳ - چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

وزیر ورزش و جوانان:

دولت راستگویان وعده دروغ نمی دهد/مشکل کم آبی و حق آبه کشاورزان شاهین شهر و میمه را به وزیر نیرو منتقل می کنم

وزیر ورزش و جوانان گفت: بدیهی است که مشکلاتی وجود دارد اما نباید عده‌ای خادم و عده‌ای خائن تلقی شوند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم استان از هیئت دولت و ابلاغ سلام ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند بر مشکلاتی که در طی سالهای طولانی از بیرون و از درون وارد شده فائق بیاید.

محمود گودرزی با بیان اینکه به عنوان دولت راستگویان قولی نمی دهیم که نتوانیم به آن عمل کنیم. افزود: 3 هزار و 780 پروژه در حوزه ورزش بدون پیش بینی منابع مالی آنها کلنگ خورده است و این بدلیل این است که برخی با رفتار دیگری برای خوب جلوه دادن خود در جمع مردم قول هایی داده اند و بعد نتوانستند به آنها عمل کنند و پس از رفتن آنها شاهد وضعیت موجود هستیم

وی با اشاره به کاهش قیمت نفت به بشکه ای زیر 50 دلار گفت: توان مردم و دولت 3 برابر کاهش پیدا کرده است. باید اسطاعت دولت را بدانند و ببینند دولت وارث چه چیزی شده است که لیست و سیاهه ای بلند بالا از دولت مطالبه میکنند.

وزیر ورزش و جوانان 22 بهمن را یادآور خاطرات مبارزه مردم برای تحقق استقلال دانست که با گذشت سالها هنوز تاوان استقلال طلبی خود را می پردازد. و خیل عظیم شهدای دوران دفاع مقدس هزینه استقلال طلبی و پایداری ملت ایران است.

وی سربازان و پاسداران جبهه هسته ای را همانند سربازان و پاسداران مرزها، دین و محتوای انقلاب دانست که نیازمند پشتیبانی هستند.

گودرزی در ادامه در خصوص مشکلات و مطالبات مردم گفت: آنچه که خارج از حوزه اختیارات بنده است را به دولت انتقال خواهم داد خصوصا مشکل کم آبی و حق آبه کشاورزان منطقه را به وزیر نیرو منتقل خواهم کرد.

نماینده ویژه دولت در شهرستان با بیان اینکه مطالبات و خواسته ها باید منطبق بر توانمندیها و استطاعت ما باشد گفت: بدیهی است که مشکلاتی وجود دارد اما نباید عده‌ای خادم و عده‌ای خائن تلقی شوند.

وی با بیان اینکه برخی تصور می کنند با انتقاد و زدن دولت بزرگ می شوند گفت: همه ما تحت لوای یک حکومت و نظام هستیم و باید بدانیم با دعواهای حزبی و گروهی مشکلی از مملکت حل نمی‌شود و در سایه وحدت به سمت توسعه حرکت خواهیم کرد.

وی با طرح این سئوال که آیا رونق اقتصادی با دعواهای جناحی رفع می‌شود، گفت: به نظر من آن مصادیق وحدت کلمه‌ای که امام بزرگوارمان می‌گفتند، اکنون خودش را نشان می‌دهد و در سایه این وحدت جامعه ما توسعه می یابد.

گودرزی در ادامه مجموع اعتبارات عمرانی وزارت ورزش در سال 93 را 150 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تعهدات وسیع و گسترده‌ دولت های قبل 3 هزار و 780 پروژه بود و در 1.5 سال اخیر نیز 500 پروژه کلنگ خورده که اگر هر کدام 2 میلیارد هزینه داشته باشد، در مجموع تقریبا 8 هزار میلیارد تومان می شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت و مشکلات ورزشگاه ملت شاهین شهر گفت: مشکل استخر شاهین‌شهر اعتباری نیست و امیدوار هستیم در 2 ماه آینده آماده بهره‌برداری شود، در بازدید از دو زمین چمن ورزشگاه ملت نیز درخواست برآورد هزینه لازم برای ترمیم‌ آن مطرح کردم.

وی در پایان در پاسخ به درخواست و مطالبه کمک به تیم ها و هیئت های ورزشی شهرستانی در کنار دریافت ارقام نجومی برخی از رشته های ورزشی گفت: از روزی که به وزارت ورزش آمده ام پرداخت هرگونه هزینه و بودجه به ورزش حرفه ای را ممنوع کرده ام و در این خصوص نمی توانید هیچ سندی پیدا کنید.انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.