۲۲:۳۷ - سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳

سردار نقدی:

پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا غرب را به وحشت انداخت/بسیج رسالت سنگینی در جنگ فرهنگی دشمن دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای مقاومت همان مردم خفته ای بودند که با دریافت پیام مقاومت و ایستادگی بیدار شده‌ و به دفاع از ملت خود پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” سردار محمدرضا نقدی در جمع هیئت عاشقان ولایت شاهین شهر و میمه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه فجر نباید تنها به بیان خاطرات دهه فجر اکتفا کنیم، بلکه باید آنچه بر ما گذشت مرور شود و بدانیم که در کجا قرار داشته‌ایم و به کجا می‌رویم.

وی افزود: امروز ما در نانوتکنولوژی در رتبه هفتم کشور هستیم و ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دانشجو در کشور داریم و ماهواره به هوا می‌فرستیم و اگر با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنیم، این تحولات بزرگ از بیرون کشور به میزان قابل توجهی دیده می‌شود زیرا این تحولات بعد از انقلاب خرده خرده اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از این الگو به شدت وحشت دارند و می‌خواهند آن را جمع کنند؛ از طرفی برای نخستین بار بود که اسرائیل نتوانست پاسخی در مقابل عملیات لبنان دهد و خلاف اینکه هر بار که به آن حمله می‌شد، واکنش‌های بسیار شدیدی نسبت به مهاجمان نشان می‌داد.

سردار نقدی تصریح کرد: این نیروهای مقاومت همان مردم خفته ای بودند که با دریافت پیام مقاومت و ایستادگی بیدار شده‌ و به دفاع از ملت خود پرداختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروزه رایحه خوش پیامبر اکرم (ص) دنیا را پر کرده که این سبب شده تا قدرت‌ها به وحشت بیفتند و به خاطر همین وحشت خود، این کارها را انجام داده و توجه به پیامبر اکرم (ص) را با ابتذال پاسخ می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: پیام امام خامنه‌ای عزیز دنیای استکبار را وحشت‌زده کرده و همین چند سطر پیامی که رهبر بزرگوار ما فرمودند، استکبار را نیز وحشت‌زده کرده و آنها می‌دانند این پیام تحولات بزرگی را ایجاد می‌کند و هیچ منطقی برای مقابله با آن ندارند و تلاش می‌کنند که این پیام پخش نشود ولی این پیام همچنان می‌چرخد و به دست همه می‌رسد.

وی افزود: هدف دشمن از ایجاد شبکه‌های مختلف، نشر فساد در جامعه ما بوده و تلاش می‌کنند که با افزایش شبکه‌ها این اقدام را انجام دهند. امروز استکبار به ایجاد فساد روی آورده و در این زمینه حتی برای کودکان نیز نقشه کشیده است تا آنها را به بلوغ زودرس برساند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج رسالت سنگینی در این زمینه دارد و باید با جنگ فرهنگی دشمنان مقابله کند و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.