۱۵:۴۴ - شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

امام جمعه شاهین‌شهر:

دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های اجتماعی و فرهنگی فعال است

امام جمعه شاهین‌شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی فعال می‌باشد و موجب ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابه نقل از روابط عمومی واحد شاهین‌شهر، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ملکیان در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و در جمع هیأت رئیسه و مدیران گروههای آموزشی دانشگاه، تمامی روزهای بهمن ماه 1357 را سرنوشت ساز دانست و خاطرنشان کرد: روحیه، شور و امید مردم در سال 1357 و نیز رهبری و هدایتهای مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) که قاطعانه و امیدوار با مسائل برخورد می‌کردند موجب شد تا انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن ماه به پیروزی برسد.

وی افزود: رشادتهای جوانان در سالهای اولیه انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس باید به نسلهای بعدی منتقل شود و در این راستا شوراهای فرهنگی دانشگاهها می‌بایست با تدوین برنامه های مدون گامهای مفید و موثری را بردارند.

امام جمعه شاهین شهر خاطرنشان کرد: برنامه های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاهها با شور و نشاط برگزار گردد و به تبیین نقش و جایگاه ولایت فقیه برای جوانان توجه ویژه شود.

حجت الاسلام ملکیان تصریح کرد: کسب علم فراگیر است و محدودیت سنی ندارد و این در حالی است که علم به تنهایی نمی‌تواند کارساز گردد و می‌بایست با تقوا و تزکیه هوای نفسانی همراه باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.