۰۶:۳۲ - جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳

در شاهین شهر؛

بی احتیاطی و سرعت بالابه قیمت جان راننده پراید تمام شد

برخورد شدید خودرو پراید با سواری چیری در بلوار امام خمینی (ره)باعث مرگ راننده پراید شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر برخورد دوخودرو با یکدیگر، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 1 را راس ساعت 9:56 دقیقه صبح به محل حادثه واقع در بلوار امام خمینی(ره)بعد از تقاطع خیابان عطار اعزام  نمود.

حمید اعلایی افسر آماده که شخصا” در محل حضور داشت در این باره گفت با رسیدن به محل مشاهده شد یکدستگاه خودرو پراید و سواری چیری با هم برخورد داشته که در اثر شدت این تصادف راننده پراید جان باخته و اننده خودرو چیری بشدت از ناحیه سر دچار مصدومیت گردیده بود .
اعلایی در ادامه افزود : آتش نشانان بلافاصله  با رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل اقدام به خارج نمودن رانندگان از داخل خودرو کرده و مصدوم حادثه (راننده چیری) را تحویل نیروهای اورژانس و متوفی (راننده پراید ) تحویل عوامل متوفیات  شهرداری دادند .
این افسر آماده آتش نشانی در مورد وضعیت راننده گفت: تکنیسین های اورژانس در محل حادثه بلافاصله به بررسی اوضاع جسمانی راننده پراید پرداختند و پس از انجام معاینات پزشکی متاسفانه مرگ این راننده حدودا” 60 ساله را تایید کرده و راننده خودرو دیگر را سریعا” به بیمارستان انتقال دادند .
گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور در حال بررسی است .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.