۱۶:۰۵ - دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳

همزمان باهفته نکوداشت خدمات داوطلبانه؛

درمان رایگان ۵۰۰ بیمار روستایی توسط کاروان سلامت هلال احمر

به مناسبت هفته گرامیداشت خدمات داوطلبانه ۵۰۰ بیمار نیازمند روستایی توسط تیم ۲۰ نفره کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شاهین شهر بصورت رایگان مداوا شدند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ تیم ۲۰ نفره کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شاهین شهر و میمه که متشکل از چشم پزشک، دندانپزشک، متخصص زنان و زایمان و کارشناس مامایی، کارشناس مشاوره، پزشک عمومی و پرستار بودند به همراه ۱۵ نفر از اعضا داوطلب در قالب کاروان سلامت به روستای مورچه خورت شهرستان شاهین شهر و میمه اعزام شدند .

این کاروان که با هدف خدمات رسانی به منظور کمک به سلامت مردم مناطق محروم روستایی اعزام شده بودند بیش از ۵۰۰ بیمار نیازمند به درمان را به صورت رایگان درمان کردند.

آموزش های کوتاه مدت امداد، کمک های اولیه، بهداشت زنان و همچنین اجرای طرح غربالگری دیابت بین سالمندان روستا و توزیع بیش از ۱۰۰۰ برگه بروشور با موضوعات امدادی، و پیشگیری، درمان بیماری ایدز و هپاتیت در بین بیماران و اهالی این روستا از دیگر اقدامات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شاهین شهر در هفته گرامیداشت خدمات داوطلبانه بود.

گفتنی است: ۱۴ تا ۱۹ آذر ماه هفته گرامیداشت خدمات داوطلبانه نامگذاری شده است. و همچنین طرح ملی کاروان سلامت و نیکوکاری علاوه بر بهبود شاخص‌های بهداشت، در مناطق محروم به بهبود شرایط زندگی اقشار محروم جامعه نیز کمک می کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.