۰۹:۵۰ - چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

در آستانه فرا رسیدن سال جدید:

طرح فرشتگان رحمت در شاهین شهر اجرا شد

امینی هرندی گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید جمعیت هلال احمر شاهین شهر طرح ملی فرشتگان رحمت را با تهیه بیش از 70 بسته غذایی برای اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه اجرا کرد.

رئیس جمعیت هلل احمر شاهین شهر در گفتگو با شاهین پرس از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در آستانه سال جدید برای تامین نیازهای معیشتی نیازمندان تحت پوشش این سازمان در سطح شهرستان خبر داد و گفت: طرح ملی فرشتگان رحمت از جمله طرح های خیرخواهانه و بشردوستانه سازمان جمعیت هلال احمر است که با با تاسی از سیره ائمه معصومین(ع) و با هدف یاری رساندن به خانواده های بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار، کودکان و اقشار آسیب پذیر جامعه هرساله در آستانه فرارسیدن سال نو با مشارکت اعضای خیر و نوعدوست اجرا می شود.

محسن امینی هرندی افزود: جمعیت هلال احمر شاهین شهر امسال نیز همانند سنوات قبل از ابتدای اسفندماه اقدام به تهیه بیش از 70 بسته غذایی با ارزش تقریبی هر بسته یک میلیون و 300 هزار ریال شامل دو بسته چایی، دو بسته ماکارونی، رب گوجه، عدس، لوبیا، سویا، لپه، قند، گز، کنسرو مرغ و لوبیا و یک کیسه برنج 10 کیلویی برنج کرد.

وی افزود: این اقلام از محل کمک های نقدی و غیرنقدی خیران و داوطلبان تهیه و پس از بسته بندی در بین خانواده های نیازمند تحت پوشش که بیشتر زنان سرپرست خانوار، بد سرپرست، و خانواده زندانیان هستند توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر ارزش ریالی مجموع بسته های غذایی را حدود 91 میلیون ریال تخمین زد و افزود: کمک به نیازمندان از اولویت های مهم جمعیت هلال احمر است و توزیع سبد غذایی از جمله فعالیت های بشر دوستانه این نهاد است که باید تداوم داشته باشد امیدواریم در سالهای آتی با مشارکت بیشتر خیران و اعضای داوطلب تعداد این سبد ها افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.