۰۸:۰۰ - سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳

به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی؛

کاروان سلامت به روستای محروم مورچه خورت اعزام می شود

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر گفت: همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی با همکاری شورای اسلامی روستای مورچه خورت یک کاروان متشکل از تیم پزشکی روز جمعه 25 مهرماه بیماران نیازمند این روستا را رایگان ویزیت خواهند کرد.

به گزارشپایگاه خبری“شاهین نا“؛ رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر در گفتگویی از اعزام کاروان سلامت به مناظق روستایی محروم شهرستان در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی خبر داد.

دکترمحسن امینی هرندی با اعلام این خبر افزود: انسان‌ها باید همیشه برای حوادث طبیعی و غیرطبیعی از یک آمادگی لازم و ضروری برخوردار باشند.

وی افزود:به منظور آگاه سازی جامعه در خصوص ضرورت آمادگی برای مواجهه با حوادث و چگونگی مقابله با اثرات ناشی از آن 17 الی 25 مهرماه در تقویم رسمی کشور به نام هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر ویژه برنامه هایی برای این هفته پیش بینی کرده است، که اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی از جمله برنامه های این هفته است.

وی اضافه کرد: یک تیم پزشکی متشکل از دندانپزشک، پزشک عمومی و پرستار و پزشک زنان و ماما  و داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر شاهین شهر در قالب کاروان سلامت روز جمعه  ۲۵ مهرماه به روستای محروم مورچه خورت اعزام و اقدام به ویزیت رایگان مراجعین و بیماران نیازمند می کنند.

دکتر امینی هرندی در ادامه با بیان اینکه اعزام این کاروان با همکاری شورای اسلامی روستای مورچه خورت انجام می شود، افزود: بهترین هدیه‌ای که داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعزام کاروان سلامت به نیازمندان مناطق محروم  می‌دهند سلامتی و ارائه خدمات بهینه درمانی و بهداشت فردی و اجتماعی است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.