۱۸:۰۵ - پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر اعلام کرد:

استقرار 10صندوق جمع آوری کمک به مردم غزه در شاهین شهر و گز

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر از استقرار 10 صندوق در مسیر راهپیمایی روز قدس برای جمع‌آوری وجوهات نفدی برای مردم فلسطین خبر داد و افزود به همین منظور شماره حساب ریالی 99999 نزد بانک های ملی، رفاه، ملت، مسکن، صادرات، تجارت، دی و سپه نیز در نظر گرفته شده است.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادکتر محسن امینی هرندی رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر در گفتگویی با بیان اینکه  روز قدس، روزیاری و همدردی مردم سرافراز ایران اسلامی با مسلمانان زجر کشیده فلسطین، غزه و فریاد و خروش پر طنین در برابر رژیم سفاک و خون ریز صهیونیستی است. افزود: رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی هر روز جنایت دیگری را به تاریخ نسل کشی و جنایت بر علیه بشریت می افزاید و هر لحظه خانه ای را بر سر کودکان بی گناه غزه و فلسطین ویران می کند و هر روز خانواده‌های زیادی در خاک و خون می غلطند و مجامع جهانی مدعی حقوق بشر، چشم بر این فجایع بسته اند.

دکتر امینی افزود: در پی کشتار مظلومانه مردم بی‌دفاع فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس، جمعیت هلال احمرشاهین شهرضمن ابراز انزجار این اقدمات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم می کند و آمادگی خود را جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست شاهین شهر برای مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر 10 صندوق مستقر در مسیر راهپیمایی و مصلی نماز جمعه شهرهای شاهین شهر و گز، شماره حساب ریالی 99999 نزد بانک های ملی، رفاه، ملت، مسکن، صادرات، تجارت، دی و سپه نیز در نظر گرفته شده که مردم نیکوکار و روزه‌دارشاهین شهرمی توانند وجوه نقدی خود را جهت کمک به مردم مظلوم غزه ارسال کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهرازحضور پرشور اعضای جوانان، داوطلبان و امداد گران جمعیت هلال احمرشاهین شهر با کاورهای مخصوص خود در راهپیمایی روز قدس خبر داد. و افزود: جمعیت هلال احمر با همکاری مرکز اورژانس شهرستان پوشش امدادی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان را برعهده دارد.

امینی هرندی در ادامه تصریح کرد در طول مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سه را فردوسی شاهین شهر2 پایگاه امدادی مستقر خواهد شد که علاوه بر عضوگیری و جمع‌آوری وجوهات نقدی  جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین ایستگاه سلامت نیز دائر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.