۰۹:۳۰ - شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

همزمان با سراسر کشور؛

یاری فرشتگان رحمت به نیازمندان در آستانه سال نو

دکتر امینی رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید طرح ملی فرشتگان رحمت در سراسر کشور برای کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر در گفتگویی از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در آستانه سال جدید در سطح شهرستان خبر داد.

دکتر محسن امینی هرندی در معرفی این طرح اظهار داشت: طرح ملی فرشتگان رحمت از جمله طرح های خیرخواهانه و بشردوستانه سازمان جمعیت هلال احمر با تاسی از سیره ائمه معصومین(ع)برای یاری رساندن به خانواده های بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار، کودکان و اقشار آسیب پذیر است که هرساله در آستانه سال نو با مشارکت اعضای خیر و نوعدوست این جمعیت اقدام به تهیه و اهدا سبد غذایی می کند.

وی افزود: امسال به نام مبارک مولای متقیان حضرت علی(ع)110 سبد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند و پولکی، چای، گز، ماکارونی، رب و سویا از محل کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین تهیه و خانواده های نیازمند روستاهای مورچه خورت، جهاد آباد و شاهین شهر، گز اهدا می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهین شهر ارزش ریالی سبدهای غذایی را حدودا 100 میلیون ریال تخمین زد و گفت: کمک به نیازمندان از اولویت های مهم جمعیت هلال احمر است و توزیع سبد غذایی یکی از فعالیت های بشر دوستانه این نهاد است که باید تداوم داشته باشد امیدواریم در سالهای آتی تعداد این سبد ها افزایش داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.