۰۸:۴۵ - یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳

نوجوانان شاهین شهری پیشتاز رکاب زنان کشور شدند

در پایان دو روز مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور در رده سنی نوجوانان ، رکاب زنان شاهین شهر موفق شدند مقام اول این دوره از مسابقات را کسب نمایند.

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نامراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور با حضور بخشدار مرکزی شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران سازمان رفاهی تفریحی شهرداری ، رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان و استان و مدیران فدراسیون دوچرخه سواری کشور در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین ابراهیمی عضو شورای اسلامی شهر و رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت و خیر مقدم به ورزشکاران و اعضای تیم های حاضر در مسابقه گفت : این مسابقات اولین طرح از ده ها برنامه ورزشی پیش بینی شده در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر است که با حمایت کلیه اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری محقق شده است و در کنار برنامه های ورزشی ، پیش بینی فعالیت های بخش های مختلف فرهنگی ، علمی ، مذهبی و ادبی نیز شده است.
ابراهیمی اظهار امیدوار کرد : به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی ، گسترش سلامت ، فرهنگ استفاده از دوچرخه و تحرک در میان جوانان زیر ساخت های لازم و برنامه های مختلف تدارک دیده شده است.
محمد رضا اعتمادی بخشدار مرکزی شهرستان دیگر سخنران این مراسم بود که پس از قدردانی از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات گفت : ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در پرورش استعدادهای لازم برای شناسایی قهرمانان آینده تاثیر گذار است.
وی حمایت شورای اسلامی شهردار ، شهردار شاهین شهر و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و هماهنگی مناسب میان دستگاه های اجرایی شهرستان را عامل موفقیت در اجرای مطلوب این دوره از مسابقات اعلام کرد.
محمود وفایی رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری از میزبانی کامل و برنامه ریزی مناسب این دوره از مسابقات قدردانی کرد و گفت : این دوره از مسابقات از نظر کمی و کیفی یکی از بهترین مسابقات کشور بود.
وفایی از حضور مدیر تیم ملی و مدیر مرکز استعدادیابی فدراسیون در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود : متولدین سال های 76 تا 79 در این دوره از مسابقات حضور داشتند که پایه تیم های ملی کشور را تشکیل می دهند و با شناسایی استعدادهای حاضر در مسابقات این آینده سازان به تیم ملی دعوت می شوند.
وی در پایان در مورد نتایج حاصل شده گفت : 110 نفر شرکت کننده در قالب 20 تیم از 19 استان در چهار رشته تایم تریل انفرادی ، استقامت جاده ، 500 متر سرعت و دور امتیازی به رقابت پرداختند که در پایان تیم منتخب شاهین شهر ، استان البرز و استان یزد مقام های اول تا سوم را کسب کردند و امیرحسین جمشیدیان رکاب زن شاهین شهری به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شد

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.