شاهین پرس

نوجوانان شاهین شهری پیشتاز رکاب زنان کشور شدند

کدخبر: 17235
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ در ساعت ۸:۴۵ قبل از ظهر

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نامراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور با حضور بخشدار مرکزی شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران سازمان رفاهی تفریحی شهرداری ، رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان و استان و مدیران فدراسیون دوچرخه سواری کشور در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین ابراهیمی عضو شورای اسلامی شهر و رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت و خیر مقدم به ورزشکاران و اعضای تیم های حاضر در مسابقه گفت : این مسابقات اولین طرح از ده ها برنامه ورزشی پیش بینی شده در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر است که با حمایت کلیه اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری محقق شده است و در کنار برنامه های ورزشی ، پیش بینی فعالیت های بخش های مختلف فرهنگی ، علمی ، مذهبی و ادبی نیز شده است.
ابراهیمی اظهار امیدوار کرد : به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی ، گسترش سلامت ، فرهنگ استفاده از دوچرخه و تحرک در میان جوانان زیر ساخت های لازم و برنامه های مختلف تدارک دیده شده است.
محمد رضا اعتمادی بخشدار مرکزی شهرستان دیگر سخنران این مراسم بود که پس از قدردانی از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات گفت : ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در پرورش استعدادهای لازم برای شناسایی قهرمانان آینده تاثیر گذار است.
وی حمایت شورای اسلامی شهردار ، شهردار شاهین شهر و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و هماهنگی مناسب میان دستگاه های اجرایی شهرستان را عامل موفقیت در اجرای مطلوب این دوره از مسابقات اعلام کرد.
محمود وفایی رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری از میزبانی کامل و برنامه ریزی مناسب این دوره از مسابقات قدردانی کرد و گفت : این دوره از مسابقات از نظر کمی و کیفی یکی از بهترین مسابقات کشور بود.
وفایی از حضور مدیر تیم ملی و مدیر مرکز استعدادیابی فدراسیون در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود : متولدین سال های 76 تا 79 در این دوره از مسابقات حضور داشتند که پایه تیم های ملی کشور را تشکیل می دهند و با شناسایی استعدادهای حاضر در مسابقات این آینده سازان به تیم ملی دعوت می شوند.
وی در پایان در مورد نتایج حاصل شده گفت : 110 نفر شرکت کننده در قالب 20 تیم از 19 استان در چهار رشته تایم تریل انفرادی ، استقامت جاده ، 500 متر سرعت و دور امتیازی به رقابت پرداختند که در پایان تیم منتخب شاهین شهر ، استان البرز و استان یزد مقام های اول تا سوم را کسب کردند و امیرحسین جمشیدیان رکاب زن شاهین شهری به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شد