۱۶:۳۲ - جمعه ۰۷ شهریور ۱۳۹۳

به مناسبت هفته دولت؛

دیدار عمومی مردم و مسئولین شهرستان

در ششمین روز از هفته دولت مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین شهر و میمه در مصلی نماز جمعه شاهین شهر با مردم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادر ششمین روز از هفته دولت مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین شهر و میمه در مصلی نماز جمعه شاهین شهر با مردم دیدار و گفتگو کردند.

در ملاقات عمومی مردم و مسئولین شهرستان که با حضور فرماندار و مدیران ارشد دستگاه های دولتی شهرستان از ساعت 11 صبح در مصلی نماز جمعه آغاز و تا هنگام اذان ظهر ادامه داشت جمعی از شهروندان مشکلات و نیازهای خود را با مدیران مربوطه در میان گذاشته و درخواست بررسی آنها را کردند.

علیرضا بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته دولت گزارشی از عملکرد و فعالیت های یکساله دولت را طی سخنانی دربین الصلاتین روز جمعه ارائه کرد.

فرمانندار شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در هشت سال دفاع مقدس و تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، مهم ترین دغدغه دولت را ایجاد اشتغال و کاهش نرخ تورم اعلام کرد. و افزود: در نظام اسلامی مردم نقش بسزایی دارند و مدیران نیز جدا از بدنه مردم نیستند لذا توجه به درخواست ها و پیشنهادهای مردم و کسب رضایت حداکثری آنان مهم ترین وظیفه دولت مردان است که این امر با ارتباط مستقیم محقق می شود.

فرماندار شهرستان در ادامه افزود: با شروع بکار دولت یازدهم بعد از گذشت یکسال بحمدا… موفقیت های زیادی در عرصه های مختلف بدست آمده که دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله  العظمی خامنه ای و تاییداتی که معظم له از دولت داشتند موّید این مطلب است و تاکیداتی را که معظم له در 15 بند برای دولت بیان فرمودند انشاا… سرلوله کار ما در شهرستان نیز قرار خواهد گرفت.

بصیری در ادامه بیان نمود : متاسفانه در طی سالهای گذشته تحریم‌های ظالمانه‌ای به کشور ما تحمیل شده است که با سیاست های خارجی که دولت تدبیر و امید در پیش گرفته است این تحریمها در یکسال گذشته متوقف و همچنین قریب  به 7 میلیارد دلار از اموال  مسدود شده کشور آزاد شده است که این مهم با رهنمودها وراهنمایی‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای صورت پذیرفته است.

فرماندار در ادامه در زمینه مسائل اقتصادی گفت: با شروع بکار دولت یازدهم نرخ تورم 43درصد بود که این عدد در پایان سال 92 به 35درصد کاهش یافت و برابر اعلام بانک مرکزی تورم امسال به 25/3درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه افزود اشکال موجود در اقتصاد کشور مسئله رکود است که تلاش نظام ودولت این است که به اقتصاد رونق و زمینه اشتغال جوانان را فراهم سازند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه در ادامه سخنان خود بیان نمود:با تعاملی که بین ائمه محترم  جمعه ،نماینده پرتلاش و مدیران و مسئولین با انگیزه شهرستان وجود دارد انشاا… از ظرفیت ها و پتانسیلی که در شهرستان وجود دارد استفاده و بتوانیم جوابگوی قشر جوان وتحصیلکرده در زمینه اشتغال و فعالیت های فرهنگی باشیم.

بصیری در پایان افزود: لازم است تمام مدیران ومسئولین شهرستان در روزهای دوشنبه ضمن برگزاری دیدار و ملاقات مردمی پاسخگویی مشکلات مردم باشند.حضور بیشتر و مستمر مسئولین در نماز جمعه از جمله تاکیدات فرماندار در مصلی نماز جمعه شاهین شهر بود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.