۱۵:۰۸ - سه شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۳

همزمان با هفته دولت و روز کارمند؛

تجلیل از کارمندان، مدیران و روسای شهرستان

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند تعدادی از مدیران و روسای شهرستان توسط فرماندار، امام جمعه، و سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناهمزمان با هفته دولت و روز کارمند با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر ، ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ،معاونت پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین شهر از مدیران و روسای شبکه دامپزشکی و اداره مخابرات شهرستان، آموزش و پرورش ،اتوبوسرانی، سازمان رفاهی تفریحی  شهرداری  و اداره ثبت احوال شاهین شهر تقدیر شد.

حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر در این دیدار پس از تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان این ادارات گفت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا تلاشگران عرصه خدمت دیده شوند و از زحمات آن ها تجلیل شود.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد : هفته دولت زمانی برای تجدید عهد با آرمان های انقلاب و یادآوری تعهدات مسوولان به مردم می باشد.

بصیری افزود: همه ابزار و امکانات موجود در شهرستان باید در جهت ایجاد نشاط و خدمت رسانی به شهروندان بکار گرفته شود.

لازم به ذکر است ،این دیدارها در راستای تجلیل از کارمندان جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس شهرستان انجام شد.

از شهردار شاهین شهر و معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری تقدیر شد

در مراسمی جداگانه در این روز نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه روز کارمند و هفته دولت را به علی اصغر ذاکری هرندی شهردار شاهین شهر و حمید عشقی معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری تبریک گقته و از همکاری مستمر شهرداری  تقدیر شد.

شهردار شاهین شهر در این دیدار گفت : افتخار می کنم همواره به عنوان یک بسیجی در سنگرهای مختلف و مورد نیاز نظام خدمت کرده ام در هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر جوانان این مرز و بوم ضمن حفاظت از میهن اسلامی سرمشق های جهاد و ایثار را فرا گرفتم و اینک در جهاد آبادانی و خدمت به کشور در کنار همرزمان دیروز خود در تلاش و کوشش هستم.

دکتر ذاکری ادامه داد : خود را سرباز کوچکی در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی و مقابله با توطئه های استکبار جهانی می دانم.

شهردار شاهین شهر در مورد نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : سبزپوشان محافظ  آب و خاک ایران اسلامی این افتخار را دارند که در عرصه های نظامی، دفاعی، فرهنگی و حفظ انقلاب به لحاظ مسایل امنیتی و مصلحتی یکی از مهم ترین ارگان هایی باشند که به طور شبانه روزی از کشور پاسداری می کنند.

وی اضافه کرد : بنیان گذار انقلاب اسلامی در مورد اهمیت سپاه در یک بیان زیبا و شیوا تاکید کردند اگر سپاه نبود کشور هم نبود. برنامه ریزی برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن هفته دفاع مقدس در پایان شهریور ماه از مسائل مورد بحث و بررسی در این جلسه بود.

karmandi1 03tagdir1

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.