۱۳:۰۸ - شنبه ۰۱ شهریور ۱۳۹۳

جلسه کمیته فرعی توسعه و ترویج مفاهیم قرآن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: برگزاری محفل انس با قرآن در مساجد، تلاوت قرآن کریم در ادارات و نهادها بعد از نماز عصر را از جمله کارهای مثبت در جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناجلسه هماهنگی و برنامه ریزی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی، با حضور حجة الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و دیگر اعضا در محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت آیین نامه  توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی ، حجة الاسلام اسلامی ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق علیه السلام گفت: امام رضا(ع) فرمودند: اگر مردم نیکویی سخنان ما را درک کنند از ما تبعیت می کنند، و ما باید حلاوت و شیرینی آیات قرآن کریم و کلام معصومین(ع) را دردل و جان مردم قرار دهیم.

وی برگزاری محفل انس با قرآن در مساجد، تلاوت قرآن کریم در ادارات و نهادها بعداز نماز عصر را از جمله کارهای توسعه و ترویج دانست.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درادامه به کمبود فضاهای قرآنی در شاهین شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساختمان‌هایی که در اختیار نهادها و موسسات قرآنی قرار دارد مستهلک هستند که با زیبایی شهر شاهین شهر منافات داشته و در خور شأن قرآن کریم نیست.
وی از مسئولین خواست نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند ودین خود نسبت به قرآن کریم را با ایجاد فضاهای قرآنی و دادن امکانات بیشتر به موسسات قرآنی ادا نمایند .
سپس در ادامه میرزایی کارشناس فرهنگی اداره نیز فعالیت های قرآنی ادراره تبلیغات اسلامی را تشریح نمود.
درادامه دیگراعضاء نقطه نظرات خود را به ارائه کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.