۰۱:۳۰ - شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خبر داد:

نرخ مشارکت در شاهین‌شهر و میمه رکورد شکست

رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان شاهین‌شهر و میمه از رکورد مشارکت در شهرستان خبر داد و گفت: تا ساعت ۲۳ روز جمعه پانزدهم تیرماه ۶۶ هزار و ۳۴۷ نفر از مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دومین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آرای خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ از رکورد مشارکت در شهرستان شاهین شهر و میمه در دومین دوره انتخابات خبر داد و اظهار کرد: میزان مشارکت در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از مشارکت در دور اول عبور کرد.

رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه جامع انتخابات، تا ساعت 23 امروز 66 هزار و 347 نفر از مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دومین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آرای خود را به صندوق‌های رأی انداخته‌اند که از این تعداد ۵۱ درصد آقا و ۴۹ درصد خانم بوده اند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از رأی دهندگان با کارت ملی رأی خود را به صندوق انداخته اند. افزود: تعداد 17 هزار و 636 نفر از رأی دهندگان بین ۳۵ تا ۴۵ سال سن دارند.

لازم به ذکر است هشتم تیرماه در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری تا ساعت 23 حدود 58 هزار نفر از مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه در انتخابات شرکت کرده بودند.

انتهای خبر/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.