۱۰:۳۸ - سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی:

دیدار با بهائیان، نهایت فاصله گرفتن از مسیر انقلاب و اصول امام (ره) است/ حیات و ممات این دولت در گرو «برجام»

خسرویان گفت: دفاع تمام قد عده ای از برجام کاملا بار سیاسی و انتخاباتی دارد، چرا که حیات و ممات دولت فعلی به برجام گره خورده است و دولت یازدهم می داند برای ادامه حیات خود برای دوره بعدی انتخابات، باید از این عملکرد خود دفاع کند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ عباس خسرویان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، پیرامون دیدار اخیر فائزه هاشمی با جمعی از بهائیان و گرفتن مواضع دوستانه در ارتباط با بهائیان، اظهار کرد: دیدارهای مکرر فائزه هاشمی با بهائیان در راستای هم بند بودن فائزه هاشمی در زندان با این افراد است.

وی با بیان اینکه علی الظاهر فائزه هاشمی در قالب دیدار دوستانه با هم بندیان زندانش در حال چنین رفتارهایی است، گفت: فقط  دیدار اخیر به طور گسترده رسانه ای شد، ولی دیدارهای فائزه هاشمی با بهائیان در سراسر کشور پیش ازاین انجام شده است.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در توضیح اینکه چرا چنین دیدارها و حرکت هایی از سوی فائزه هاشمی در حال وقع است، تصریح کرد: هرکسی از مسیر و اصول حضرت امام راحل فاصله گرفت، طبیعتا روی مسیرهای منحرف گرایش پیدا می کند و این بار اول آنها نیز نبوده است.

وی در ادامه اشاره به دفاع تمام قد برخی از مسئولان از برجام بدون دستاورد گفت: به نظر می رسد این حرکت های بیشتر در راستای کارهای تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی است.

خسرویان تاکید کرد: دفاع تمام قد عده ای از برجام کاملا بار سیاسی  و انتخاباتی دارد،  چرا که حیات و ممات دولت فعلی به برجام گره خورده است و دولت یازدهم می داند  برای ادامه حیات خود برای دوره بعدی انتخابات، باید از این عملکرد خود دفاع کند.

وی با بیان اینکه  اعتبار حسن روحانی به موفقیت یا عدم موفقیت برجام گره خورده است  و چنانچه دستاوردهای قول داده شده ص.رت نگیرد، قطعا دولت یازدهم با مشکلات جدی مواجه خواهد شد، عنوان کرد: دولت خواستار انتخاب مجدد در چهار سال اتی است که این امر جز موفقیت برجام و حل مشکلات معیشتی میسر نخواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.